Hallo mede-tweakers,
Heb hier sinds een week een vervelend probleem. Ik had hier als AV eerst McAfee draaien, dit werkte mooi. Toen de licentie van McAfee verlopen was, heb ik deze met de RemovalTool verwijderd, en F-secure geïnstalleerd. Maar sinds dat ik dat heb gedaan, heb ik wat vervelende problemen met mijn PC (Windows 7, x64). Als eerste viel het mij op dat mijn PC idle 10 tot 20% meer werkgeheugen (6 GB totaal) gebruikt. Daarnaast is YouTube sinds de installatie van F-secure zo traag als wat.
Het duurt ongeveer 1 tot 2 minuten voordat de video op het scherm wordt getoond. Gek genoeg, als de video dan te zien is, is deze wel heel snel gebufferd. Het ligt niet aan de internet verbinding, aangezien dezelfde video op mijn laptop wel direct afspeelt. Probleem doet zich in alle browsers voor: IE9, Chrome en Opera. Heb bij Chrome de browsercache al geleegd, maar dit heeft niet geholpen. Daarnaast draaien er ook geen rare processen o.i.d. Ik denk dat deze problemen worden veroorzaakt door F-secure omdat dat het enige programma is, wat ik in lange tijd geinstallleerd heb, en hierna begonnen de problemen lijkt het. Hoe is dit op te lossen?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Heb hier sinds een week een vervelend probleem. Ik had hier als AV eerst McAfee draaien, dit werkte mooi. Toen de licentie van McAfee verlopen was, heb ik deze met de RemovalTool verwijderd, en F-secure geïnstalleerd. Maar sinds dat ik dat heb gedaan, heb ik wat vervelende problemen met mijn PC (Windows 7, x64). Als eerste viel het mij op dat mijn PC idle 10 tot 20% meer werkgeheugen (6 GB totaal) gebruikt. Daarnaast is YouTube sinds de installatie van F-secure zo traag als wat.
Alvast bedankt voor jullie hulp

| MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |