Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WHS2011] Reparatie van de installatie

Pagina: 1
Acties:

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 09:23
In een ander topic beschrijf ik problemen met WHS, die ik niet opgelost krijg. Ik installeer liever niet de WHS opnieuw, dat kost namelijk nogal wat tijd. Ik heb er een apache webserver op draaien en ook de dvblink software met TV tuners draaien prima. En dat ging niet vanzelf.

Toch kan ik nu een aantal zaken niet meer, bijvoorbeeld dashboardsessies starten, backups starten vanaf clients en installeren van de connectorsoftware. Vandaar dat ik toch nog een poging wil ondernemen.

Als je van je installatie DVD boot, dan krijg je twee opties. Het opnieuw installeren, of het repareren van een betaande installatie. Wat gebeurt er als ik voor die laatste optie kies. Blijven dan bijvoorbeeld de zaken die ik geinstalleerd heb werken?

3x Marstek Venus E V155 ; Marstek CT003 v118; Kaifa MA304-SMR5.5

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 09:23
Voor het geval iemand anders dezelfde vraag heeft en hier met een zoekopdracht aankomt. Reparatie is aan de hand van backups, die bij mij helaas een foutmelding veroorzaakte. Ben net klaar met het opnieuw installeren van de server.

3x Marstek Venus E V155 ; Marstek CT003 v118; Kaifa MA304-SMR5.5