Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Mijn Sony-Ericsson Xperia Mini Pro connect niet meer met mijn PC en laadt niet meer op.

Hij werkte altijd prima, maar op een gegeven moment gaf mijn PC de melding 'USB device has malfunctioned' (oid)
-Dit gebeurt op meerdere PC's
-Dit gebeurt met meerdere kabeltjes
-Als ik het stekkertje in de telefoon beweeg maakt hij af en toe het geluid dat hij connect en disconnect. Als hij connect krijg ik de hierboven beschreven melding.
-Als ik hem met een lader in het stopcontact doe, krijg ik nooit een oranje ledje dat blijft aanstaan (wat aangeeft dat hij aan het opladen is).
-De USB-connector is niet vies.

Ik vermoed dat het USB-connectortje aan mijn telefoon stuk is. Is dit zo, of kan het ook goed wat anders zijn? Is dit makkelijk te (laten) vervangen? Of is er iets anders wat ik zou kunnen proberen te doen om het te (laten) fixen of is hij definitief dood?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggymaster
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Hé dat is toevallig..Mijn 1,5 jarige mini pro heeft sinds vorige week hetzelfde.
Oranje ledje knippert even, maar hij gaat niet laden.
Ook niet met de adapter.

Weet bijna zeker dat het de connector op het moederbordje is.
Heb nog even gekeken naar de nieuwe versie, maar vind hem te duur, heb nu voor 100 euro een Galaxy Y
gekocht.(super tevreden over trouwens.)

Repareren is het denk ik niet meer waard,toch zonde was een redelijk fijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28
ziggymaster schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:42:
Hé dat is toevallig..Mijn 1,5 jarige mini pro heeft sinds vorige week hetzelfde.
Je bedoelt de x10 mini pro :+ :+