Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gereedschap, waar te kopen.

Pagina: 1
Acties:

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:14
Sorry voor de rare titel maar ik zit met het volgende:

ik wil graaf mij oude laptop eens open maken op de fan te cleanen en er is iets van op te steken.
nou moet je voor de laptop 's werelds kleinste schroevendraaier hebben om deze te kunnen openen, waar koop je dit?

alvast bedankt

[ Voor 40% gewijzigd door jessy100 op 17-02-2012 23:33 ]

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-11 17:16

hostler

Yeahhh dude!

Plenty parts, gamma, formido of alle andere bouw/klus/DIY markten.

Verwijderd

De kleinste schroevendraaiers zijn voor horloges, zo klein zul je wel niet nodig hebben.
Ik denk niet dat je duur kwaliteitsgereedschap wilt kopen, daarvoor moet je naar een speciaalzaak. Waarschijnlijk ben je ook niet uit op esd-gereedschap. Behalve bovengenoemde zaken kun je ook kijken op een goedkope aanbieders als DealExtreme
http://www.dealextreme.com/

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11 18:49

Blord

Hello Kitty !

Kopen bij DX duurt veel te lang. Kan makkelijk 2 maanden duren voordat je spullen aankomen.
Koop dan op Ebay en doe een search op "precision tools" zoals dit,

http://stores.ebay.nl/Dis.../_i.html?_fsub=2127912016

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Ga naar een Handyman of vergelijkbaar, die hebben altijd wel voor weinig kleine setjes liggen met kleine torx, philips etc. Ik raak mijn setje regelmatig kwijt en haal in A'foort bij Van Hove voor €20,- een nieuw setje met kleine bitjes waar eigenlijk alles in zit wat je nodig hebt. Die gebruik ik al jaren...

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:13

Felyrion

goodgoan!

De hierboven genoemde setjes verkopen ze ook gewoon bij elke doe-het-zelf zaak, of inderdaad een plentyparts of handyman. Geen kwaliteit inderdaad, maar klein en duurzaam genoeg om een laptopje mee aan te pakken.

Vaak genoeg gedaan, en ik heb nooit echt exotisch spul nodig gehad. Lastigste kunnen die secure torx zijn, maar zelfs die zijn tegenwoordig vrij aardig verkrijgbaar.

Mocht je écht klein spul nodig hebben (wat ik nog nooit in laptops heb gezien) dan kun je eventueel bij een horlogemaker of modelbouw winkel aankloppen.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• jessy100
bedankt voor alle antwoorden. ik ga ff kijken

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Waarschijnlijk moet je een philips 0 (nul) schroevendraaier halen.
Kleinere schroefjes heb ik nooit in laptops gezien. Met een ph0 kan je ook probleemloos ph1 en ph2 schroeven loskrijgen.

Zo'n schroevendraaien kan je krijgen bij elke winkel waar ze gereedschap verkopen:
plentyparts, handyman, gamma (of andere bouwmarkten), lokale gereedschapwinkels.

[ Voor 52% gewijzigd door job op 18-02-2012 13:26 ]

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:06

Reinier

\o/

Tweakers horen natuurlijk een Victorinox CyberTool te hebben 8)

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:22
Schaf een setje Facom microtech aan voor 15 a 20 euro (o.a. bij tooltopper.nl) en je hebt er gegarandeerd nog tijden plezier van.

• jessy100
Jarno schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 13:43:
Schaf een setje Facom microtech aan voor 15 a 20 euro (o.a. bij tooltopper.nl) en je hebt er gegarandeerd nog tijden plezier van.
ik zal een kijken, bedankt!
Pagina: 1