99min CD branden, hoe werkt dat nou precies?

Pagina: 1
Acties:

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 20:37
Argh! *frustratie*

Weer een CD de prullebak in. Nu heb ik er genoeg van en ga het maar eens weer vragen aan de profesionals, 99min CDs hoe brand ik die nou precies?

Ik heb het met WinOnCd geprobeerd (die vertikt het meteen al), en met Nero (overburn enabled, disk-at-once), maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Of de software wil niet, of ik krijg een error onder het schrijven en hij kapt er meteen mee (resultaat, een niet leesbare CD).

Kan iemand mij hierbij even wat instructies geven?

Equipment:
Plextor CD-R PX-W 124 (12 speed SCSI drive)
99min (870MB) Parrot CDs

Alvast bedankt,

Remy

• Zeepoog
  • Laatst online: 29-07 13:55
ik denk dat er vrijwel geen brander is die 99 minuten ondersteund.. mijn ouwe 4x hp'tje snapte met de oude firmware nog niet eens 80 minuten.. ik heb 'r eens 'n stukje over gelezen maar op dat moment had met het erover dat er geen spelers waren die ze volledig konden benutten...

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
kijk eens op www.cdmediaworld.com
of www.gamecopyworld.com

Daar staat het vast wel hoe dat moet

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
De plextor die jij hebt kan niet eens de 90 min CD's volledig schrijven (89'57"nogwat geloofik)
d'r zijn inderdaad maar 1 a 2 branders die meer aan schijnen te kunnen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Cergorach
  • Laatst online: 19-08 20:37
Ah, thanks for the link. Helpt een hoop, te weten dat ik dus niet boven de 89'57" kan scrijven.

Bedankt mensen...