Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dikke laptop of dikke desktop?

Pagina: 1
Acties:
  • 557 views

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Hallo, heb me toch maar geregistreerd naar lange tijd dit forum te hebben bezocht! Ik zit met een dilemma: ik heb nu een desktop maar die is het een beetje aan het begeven. Ik neem xbox 360 en ps3 footage op en wil deze bewerken in sony vegas/adobe after effects, het word dus of een dikke laptop waarop ik kan editten of een dikke desktop, ook is het mogelijk om voor een dikke desktop te kiezen en daarnaast een simpel i3tje voor op school!

What would you choose?

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
1 dikke bak is altijd beter als 2 halve ;)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Dikke desktop aangezien je hier meer bang for bucks gaat krijgen. (lees: sneller voor minder geld)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:05
Een dikke laptop, die neem je niet met plezier elke dag mee naar school. Believe me ik heb het 3 jaar gedaan

dus misschien een heel goede desktop (wat in principe relatief goedkoop kan tov ene dikke laptop) en dan idd een klein i3 laptopje ernaast voor school

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:32

Pixeltje

Woo-woohoo!

Tja. Hangt ook een beetje van je budget af, nietwaar? Als je geld hebt voor een dampende-stampende-sporentrekkende desktop én een netbook of gewone laptop voor op school, kun je naar mijn idee dat het beste doen. Ik zou in ieder geval geen geld besparen op die desktop, als de prestaties zo belangrijk zijn, om er vervolgens een goedkope laptop naast te zetten en beide apparaten eigenlijk net niet voldoen.

Ohja, en wat Tarkin zegt is waar, ik loop rond met een HP Elitebook voor mijn werk, en dat ding weegt net zoveel als een tractor.

[ Voor 14% gewijzigd door Pixeltje op 17-02-2012 21:19 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:46
dikke desktop + simpel i3tje.

5700X | RX 6600

• Jestar076
Budget kijk ik nu niet naar, heb genoeg bespaard op van alles en zoals ze zeggen goedkoop is duurkoop.
wil het nu gelijk goed aanpakken en vooruit kunnen.

heb dit samen gesteld op alternate is dit wat:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/25zgrpz.png

als het niet goed is hoor ik graag alternatieven, kan hem zelf in elkaar steken!

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

• MikeNies
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-10-2024
Waar is je HDD? Denk dat je met 120 GB SSD niet ver komt :P

Verwijderd

Voor welke specifieke setup je wilt kan je beter even in het BBG vragen (nadat je de TS en TW hebt gelezen natuurlijk), dat is daarvoor bedoeld :) Losse adviestopics over samenstellingen zijn helaas niet toegestaan .

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 21:41 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:28
Waarom zo'n big ass tower vullen met zo'n klein bordje? Waar zijn je harde schijven? Waar is je opname apparatuur voor Xbox 360 en PS3? Waarom geen Intel, aangezien deze sneller is dan AMD momenteel? Waar is een eventuele professionele videokaart voor After Effects?

Je mist nogal wat, kijk inderdaad eens in de BBG of naar kant en klare systemen :).

• Jestar076
Ik zal eens in het BBG gaan vragen, heb een aparte opname module( HD PVR ), heb in mijn huidige pc nog 2 samsung spinpoints van 500 en 1 TB.

GPU moet ik inderdaad nog achteraan!

Verwijderd

Voor dat geld kun je beter voor i5 2500k, 8GB DDR3 en iets van een GTX560/570 gaan.

• Jestar076
is een i5 2500k beter als een i7/a8?
ben nu een leek qua CPU etc hoor..

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Jestar076 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 21:13:
Hallo, heb me toch maar geregistreerd naar lange tijd dit forum te hebben bezocht!
Toch jammer dat je in al die bezoekjes nooit over *LET OP* - Wat moet ik kopen bent gestruikeld! ;) Dan had je namelijk geweten waarom ik nu je topic op slot zet....

Dus: doen! lees die draad! en ook deze: Best Buy Guide overzichtstopic
gogogo!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.