Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
dus misschien een heel goede desktop (wat in principe relatief goedkoop kan tov ene dikke laptop) en dan idd een klein i3 laptopje ernaast voor school
Ohja, en wat Tarkin zegt is waar, ik loop rond met een HP Elitebook voor mijn werk, en dat ding weegt net zoveel als een tractor.
[ Voor 14% gewijzigd door Pixeltje op 17-02-2012 21:19 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
wil het nu gelijk goed aanpakken en vooruit kunnen.
heb dit samen gesteld op alternate is dit wat:

als het niet goed is hoor ik graag alternatieven, kan hem zelf in elkaar steken!
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 21:41 ]
Je mist nogal wat, kijk inderdaad eens in de BBG of naar kant en klare systemen
GPU moet ik inderdaad nog achteraan!
ben nu een leek qua CPU etc hoor..
Toch jammer dat je in al die bezoekjes nooit over *LET OP* - Wat moet ik kopen bent gestruikeld!Jestar076 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 21:13:
Hallo, heb me toch maar geregistreerd naar lange tijd dit forum te hebben bezocht!
Dus: doen! lees die draad! en ook deze: Best Buy Guide overzichtstopic
gogogo!
Dit topic is gesloten.
![]()