Toon posts:

NZBgetweb icm Ziggo UBEE modem fout beveiligingscertificaat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijd heb een WD Mybooklive en gebruik daar NZBgetweb op. Toen ik een eigen sitecom router gebruikte had ik geen probleem om NZBgetweb te bereiken.

Sinds ik van Ziggo de nieuwe UBEE modem heb gekregen kan ik NZBgetweb niet meer benaderen.

Zodra ik intoets: https://192.168.178.13/nzbgetweb moet ik aangeven dat ik het beveiligingscertificaat vertrouw. Als ik dat doe kwam ik bij mijn router van sitecom direct op de pagina terecht. Nu ik de UBEE modem/router gebruik geeft hij een 404 fout aan (kan webpagina niet vinden)

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

• Evil Genius
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-12-2025
Heeft je WD Mybooklive nog steeds hetzelfde IP-adres? Nieuwe router, nieuwe dhcp, nieuwe ip-range? Of heb je dat allemaal al gecontroleerd. Zie het nergens staan maar dat lijkt me de eerste stap.

Verwijderd

Topicstarter
het ipadres is anders sinds ik het UBEE modem gebruik, maar dit heb ik ook in de url aangepast. Als ik de featurepack manager opstart is dat wel mogelijk (en gebruikt hetzelfde ipadres). Ik heb het idee dat het ligt aan de instellingen van het nieuwe modem, maar heb geen idee wat.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:00

lier

MikroTik nerd

Als je binnen je netwerk blijft kan je router/modem praktisch niet van invloed zijn.

Zou het kunnen dat nzbgetweb gekoppeld is aan je oude IP adres?
Optie om een keer te deïnstalleren en te installeren?
Mogelijk om de WD het oude IP adres te geven?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
lier schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 23:09:
Als je binnen je netwerk blijft kan je router/modem praktisch niet van invloed zijn.

Zou het kunnen dat nzbgetweb gekoppeld is aan je oude IP adres?
Optie om een keer te deïnstalleren en te installeren?
Mogelijk om de WD het oude IP adres te geven?
Ik heb de hele featurepack manager opnieuw geinstalleerd (2x) en nu werkt het weer!

Bedankt voor de tip _/-\o_