Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:01
Mede-auteur:
  • AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:06

AW_Bos

Het iBOOD RUSH topic

LET OP: Dit is net iets anders dan de bekende iBood HUNT. Lees hieronder waarom....

Zodra de Rush is begonnen, check http://1dk.nl/iboodrush voor de supersnelle iBood Rush Reloader met notificatie bij een nieuwe deal en historie van alle aanbiedingen!

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD RUSH is, even de volgende uitleg:
Beste...

Normaal gesproken hebben we natuurlijk slechts 1 onovertroffen aanbieding per dag en houden we regelmatig een Hunt, maar vanaf volgende week doen we iets nieuws bij iBOOD, namelijk de RUSH.

O ja? Wat is dat dan?
RUSH staat voor; Radical Ultra Short Hunt! In zeer korte tijd komen er spectaculaire aanbiedingen voorbij in een bepaald thema. Denk bijvoorbeeld aan een audio-RUSH of PC-RUSH. Maar het kan ook zijn dat er tijdens een RUSH alleen deals voorbij komen van een bepaald merk of speciaal voor een feestdag zoals Kerst of Valentijnsdag.

Hoe lang duurt zo'n RUSH dan?
Een RUSH duurt grofweg 1 uur tot anderhalf uur, en zolang de voorraad strekt. Je snapt wel: vanwege de korte duur, de beperkte voorraad en de belachelijk lage prijzen, geldt hier nog meer dan bij een dagdeal of de Hunt: OP=OP! En wanneer de RUSH voorbij is, schakelen we automatisch weer naar onze dagelijkse superaanbieding.

Hoe weet ik dan wanneer er een RUSH is?
Niet. Tenminste, als je ons nog niet volgt op Facebook of Twitter. Want hoewel we de Hunt altijd ruim van te voren aankondigen en deze meestal om 00:00 uur 's nachts van start gaat, kan een RUSH de dagdeal zomaar op elk moment van de dag onderbreken. Kort voordat een RUSH van start gaat, kondigen we dit exclusief aan via Facebook en Twitter. Maar omdat we de beroerdste niet zijn, en dit de eerste keer is, verklappen we dit keer alvast dat het in elk geval volgende week gaat gebeuren!

Zorg dus dat je ons volgt, dan ben je altijd als eerste op de hoogte.

Wij wensen je veel shop plezier,
Het iBOOD RUSH! Team

Waarom een iBOOD RUSH topic

Tijdens een iBOOD RUSH zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de RUSH beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD RUSH. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de RUSH

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het rushen wat gemakkelijker is:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box / wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBood box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op Youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop tijdens die RUSH?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBood ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBood dagaanbieding.

:? Wanneer is de RUSH?
Vaak stuurt iBood een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBood RUSH komt er aan" en vaak kun je op de twitter van ibood (iBood) ook hints vinden over de rush. Als je deze leest dan is de rush waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen!

:? Ja maar... een RUSH?? Het was toch altijd een HUNT??
Jazeker, maar dit is weer nieuw. Een RUSH is een Mini-hunt. Hierin worden alleen producten van een bepaalde thema (muziek, audio, vakantie om maar wat op te noemen) voor spotprijzen weggegeven, en ook duurt dit korter dan een hunt. Het duurt ongeveer een uur tot anderhalf uur, beweert iBood.
Later dit jaar kunnen we weer een hunt verwachten :).

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de RUSH mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij ibood klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een RUSH wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de RUSH.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban van uwe Zeef :P.zeef zegt : Anticipatie en voorpret is geen slowchat dus leef je uit. :)
  • Dit topic kan na de RUSH gebruikt worden voor discussie over de RUSH en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe RUSH of hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe RUSH'es/hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
  • Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website.
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

[ Voor 61% gewijzigd door AW_Bos op 21-02-2012 00:00 . Reden: vernieuwde TS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb eigenlijk een paar vragen over de iBood hunts, want ik heb pas vorige maand voor het eerst besteld via iBood.
  • Hoe lang heb je meestal per product om te bestellen?
  • Hoeveel producten komen er voorbij?
  • Hoe vaak is een iBood hunt en is het weleens totaal onaangekondigd geweest?
  • Is er een service die een e-mail stuurt of sms-bericht wanneer de hunt of rush is?
  • Hoe zorg ik dat ik de volgende iBood hunt en/of rush niet mis?
  • Zijn de prijzen bij hunts nog beter dan de normale prijzen?
Ik vind het wel jammer dat we geen centrale iBood-topic hebben, want heb regelmatig vragen of de deal van de dag en ik vind het niveau van het iBood-forum niet erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:19
[quote]chronoz schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:25:
Ik heb eigenlijk een paar vragen over de iBood hunts, want ik heb pas vorige maand voor het eerst besteld via iBood.

• Hoe lang heb je meestal per product om te bestellen? Een paar seconden bij de populaire producten. Enkele minuten bij de producten die wat minder hard gaan.
[q]• Hoeveel producten komen er voorbij?Tientallen, zo niet honderden. Hunts kunnen al snel 20 uur duren, dus dan komt er flink wat voorbij.
[q]• Hoe vaak is een iBood hunt en is het weleens totaal onaangekondigd geweest?Paar keer per jaar en het is altijd onaangekondigd. Ze geven hooguit wat hints kort van tevoren.
[q]• Is er een service die een e-mail stuurt of sms-bericht wanneer de hunt of rush is?Facebook of Twitter volgen (of dit soort topics).
[q]• Hoe zorg ik dat ik de volgende iBood hunt en/of rush niet mis?Opletten.
[q]• Zijn de prijzen bij hunts nog beter dan de normale prijzen?Soms wel, soms niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 17-02-2012 19:34 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hahn schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:27:
[...]
Reken maar op een paar weken. Precies zou ik niet weten.

[...]
Ik gok dat je seconden bedoeld, tijdens de hunt gaan veel dingen echt razendsnel. Levertijden daarentegen zijn WEL weken ipv dagen :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ow, ik bedoelde paar seconden inderdaad, ik dacht te lezen hoe lang de levertijd was, my bad. Zal het even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:33
Hahn schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:27:

[...]
Tientallen, zo niet honderden. Hunts kunnen al snel 20 uur duren, dus dan komt er flink wat voorbij.
Hoe lang duurt zo'n RUSH dan?
Een RUSH duurt grofweg 1 uur tot anderhalf uur,
Het is geen Ibood Hunt, dit is een Rush, een iets ander principe. Of bedoelde diegene die jij quote dat ook? :)

[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 17-02-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
RedHat schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:37:
[...]

[...]

Het is geen Ibood Hunt, dit is een Rush, een iets ander principe. Of bedoelde diegene die jij quote dat ook? :)
In zijn vragen noemt 'ie alleen maar hunts, dus daar geef ik antwoord op. Die rushes zijn nieuw en nog niet geweest, dus dat moet nog blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:33
Hahn schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:38:
[...]

In zijn vragen noemt 'ie alleen maar hunts, dus daar geef ik antwoord op. Die rushes zijn nieuw en nog niet geweest, dus dat moet nog blijken.
Dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen. Ik dacht dat hij Rushes met Hunts door elkaar haalde :)

Lezen is een kunst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

de 'Hunts' blijven ook dus, en de 'RUSH'es komen er nieuw bij?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:06

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik neem aan dat de RUSH zeker geen vervanger van de HUNT gaat worden ;)

Topicstart is inmiddels bijgewerkt.

[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 18-02-2012 01:24 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:16

mrc4nl

Procrastinatie expert

is er verder ook een aankondiging met datum+tijd?
of kan ik een mail alert ergens instellen? ik heb nl. geen FB of twitter.
24/7 op GOT monitoren is wel een beetje veel gevraagd.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:29

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Twitter of FB nemen? Ze zeggen zelf dat ze het daar alleen aankondigen.

Overigens vind ik de hele dagaanbiedingsmarkt ook een beetje verzadigd, de kortingen vallen vaak tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-06 17:32

jmk

Ik weet niet of je Google Reader gebruikt, of een andere vorm van RSS?

Iedere twitter persoon heeft ook een RSS.

syntax:
http://twitter.com/statuses/user_timeline/[twitter-naam].rss

edit: http://twitter.com/statuses/user_timeline/ibood.rss werkt bij bij met google reader. Zit een automatische lokalisatie in, want ik krijg nu alleen de NL tweets, terwijl iBood ook voor andere talen twitter heeft.

edit2: volgens deze tweets wordt de rush tijdens carnaval gehouden:
whahaha ik zal het proberen, maar bedankt dat je iig verraden hebt dat het tijdens de #carnaval is! :-P

[ Voor 60% gewijzigd door jmk op 18-02-2012 19:18 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Wat leuk om weer genoemd te worden in de startpost met de iBOOD Hunt Rush Reloader 8)

Er zijn weer wat kleine wijzigingen doorgevoerd:
  1. Refresh om de 1 seconde ipv 5
  2. De bestelknop gaat nu direct naar het bestelformulier
  3. De afbeeldingen die soms niet goed werden ingeladen is gefixed
  4. Server capactiteit is uitgebreid zodat hopelijk alles stabiel blijft draaien :+
Nog wat extra info op vragen die gesteld zijn waar ik toevallig het antwoord op weet:
• Is er een service die een e-mail stuurt of sms-bericht wanneer de hunt of rush is?
We zullen een extra 1dagskoopjes nieuwsbrief versturen op het moment dat iBOOD bekend heeft gemaakt wanneer het begint (1-2 uur voordat het begint aldus iBOOD). iBOOD heeft laten weten zelf geen nieuwsbrief te versturen. Of je zou onze website op de achtergrond aan kunnen laten staan, die geeft een belletje bij iedere nieuwe aanbieding. Dus dan hoor je het vanzelf ;-) De andere opties zijn al genoemd, namelijk facebook en twitter van iBOOD, of RSS reader.

Uit een hint die iBOOD net heeft gegeven op facebook kan je concluderen de Rush vandaag of dinsdag zal zijn :D
de 'Hunts' blijven ook dus, en de 'RUSH'es komen er nieuw bij?
Ik heb van iBOOD ze beide zullen blijven doen. Dit valt ook te concluderen uit het feit dat de H van RUSH staat voor Hunt. Zie ook http://www.ibood.com/nl/nl/whats_ibood_rush/

Ik heb er zin in! :D

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik hoop dat er veel bruikbare spullen voorbij komen in de rush .
Geen Dora en spongebob spul dus.
De laatste hunt viel me tegen , 2 oordopjes gekocht toen.
Slechte kwaliteit en 50% waren verzendkosten.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
mrc4nl schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:48:
Ik hoop dat er veel bruikbare spullen voorbij komen in de rush .
Geen Dora en spongebob spul dus.
De laatste hunt viel me tegen , 2 oordopjes gekocht toen.
Slechte kwaliteit en 50% waren verzendkosten.
Onofficiele thema's van de vorige Hunts:
  1. Dora & spongebob
  2. Hama deals (duits B merk van allerlei electronica)
  3. Refurbisched (van black en decker tot iPad)
Ben benieuwd dat het dit keer wordt 8)7

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Om maar even de ibood.be facebook pagina te quoten:

"Zijn jullie al klaar voor de iBOOD RUSH? Nog 1 *kort* nachtje slapen en we barsten los!"

op de vraag hoe laat, hebben ze geantwoord met:

"iBOOD.be Het is in ieder geval niet meer donker wanneer de RUSH! begint..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Kan niet iemand een e-mail uitsturen wanneer de rush begint? Ik krijg in ieder geval daarvan notificatie op mijn telefoon. Of is het te veel gevraagd dat ik iemand PM? Ik zou het erg jammer vinden de rush te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345137

ik lees morgenvroeg 8 uur
godverdomme
dat is een verrotte tijd hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
chronoz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:24:
Kan niet iemand een e-mail uitsturen wanneer de rush begint? Ik krijg in ieder geval daarvan notificatie op mijn telefoon. Of is het te veel gevraagd dat ik iemand PM? Ik zou het erg jammer vinden de rush te missen.
Een paar reacties boven jouw bericht:
DivZero schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:04:
[...]
We zullen een extra 1dagskoopjes nieuwsbrief versturen op het moment dat iBOOD bekend heeft gemaakt wanneer het begint (1-2 uur voordat het begint aldus iBOOD).
[...]
Maar ik wil je ook best een mail sturen wanneer ik door heb dat de rush is begonnen. Maar ik weet nog niet zeker of ik het direct door heb/wakker ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 16:19
Anoniem: 345137 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:26:
ik lees morgenvroeg 8 uur
godverdomme
dat is een verrotte tijd hoor
nou ga je vloeken om je geld te kunnen uitgeven?
8)7

waarom ontgaat me totaal...

en er is nog nergens een tijd bekend gemaakt dit zal enkele uren van te voren door ibood worden gedaan zie facebook pagina.

[ Voor 19% gewijzigd door leosand op 20-02-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345137

Dus, de Rush begint morgenvroeg rond 8u ... ?! ... In mijn geval (tevens als werkende mens, Guido!) komt dat perfect uit !! ^0^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:37
Dat wordt 10 voor 8 de wekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-06 15:58

Younes

Wie, Wat, Waar?

Anoniem: 345137 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:34:
Dus, de Rush begint morgenvroeg rond 8u ... ?! ... In mijn geval (tevens als werkende mens, Guido!) komt dat perfect uit !! ^0^
Grappig, in deze crisistijd (NL zit officieel in een recessie) staan mensen te popelen om hun geld uit te geven 8)7

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Ik moet zeggen dat ik het ook wel een "rush" vindt... de iBood rush, de prijzen zijn altijd erg leuk, al lijkt het wel wat weg te hebben van koop-verslaving. Ik heb vorige maand 2 dingen besteld via iBood, de 320-NAS en Duopack oordopjes.

Ik ben ook groot fan van http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/, al hadden ze wat problemen met de plaatjes die niet bij de correcte tekst+prijs stonden van de aanbieding. Ik zie dat het nu klopt, maar de geschiedenis bestaat nu nog maar uit 2 dagen.
Stevie-P schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:27:
[...]
Een paar reacties boven jouw bericht:
Bedankt voor het aanbod, ik zal morgenochtend de wekker zetten om 08:00, zodat ik het kan volgen. Indien het niet is begonnen, zal ik je pm sturen met mijn e-mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Younes schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:36:
[...]

Grappig, in deze crisistijd (NL zit officieel in een recessie) staan mensen te popelen om hun geld uit te geven 8)7
besparen door uit te geven.
klinkt krom, maar is het niet.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Indien je gaat shoppen zonder specifiek doel, ook al zijn de prijzen 20% lager, dan zul je niet snel echt besparen. Ik had waarschijnlijk zonder iBood gewoon geen NAS gehad en goedkopere oordopjes gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Younes schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:36:
[...]

Alleen maar goed toch, door uit te geven wordt de economie gestimuleerd op meerdere fronten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
chronoz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:39:
Ik ben ook groot fan van http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/, al hadden ze wat problemen met de plaatjes die niet bij de correcte tekst+prijs stonden van de aanbieding. Ik zie dat het nu klopt, maar de geschiedenis bestaat nu nog maar uit 2 dagen.
Tnx voor je support! Ja we hebben voorheen wat problemen gehad met de afbeeldingen.. als het goed is is dat probleem nu verholpen *klopt op hout*. De geschiedenis resetten wij sowieso standaard de dagen voor een hunt/rush zodat je weet dat het bij die specifieke hunt/rush hoort.

Als je de prijzen van alle vlaamse en nederlandse items wilt zien moet je even hier kijken. Website is overigens niet van mij: http://back.senver.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Satch schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:55:
[...]

Alleen maar goed toch, door uit te geven wordt de economie gestimuleerd op meerdere fronten. :P
Helemaal mee eens :)

Zal eens kijken of er morgen iets leuks tussen zit...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-06 15:47
`t zou heel mooi zijn als ze de SSD van vandaag nog 3 tientjes goedkoper doen morgen in de rush :D

Trouwens, blijft een product in de rush totdat deze uitverkocht is of zit er een bepaalde tijd aan vastgeknoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 18:23
Zover ik begrepen heb is het bij een rush echt OP=OP, dus komt het ook niet nog een (paar) keer langs zoals bij de gewone hunt wel vaker het geval is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197141

Als niemand de zooi wil kopen dan komt het langs tot het op is gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 14:16

Blord

Hello Kitty !

Waarom wordt er zoveel reclame gemaakt voor iBood ? Er is serieus iets mis met dit bedrijf. Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van een geannuleerde bestelling van begin december 2011. Op de e-mails worden NIET gereageerd door iBood. Ik ben nu bezig met juridische stappen om mijn geld terug te eisen.

Als ik op shopreview kijk dan zie ik dat ik niet alleen ben.
http://tweakers.net/shopreview/7861/ibood.html

Ook op andere forums stapelen de klachten van iBood op.
Ik quote van een andere misgenoegd persoon.
Strategie Ibood.nl op randje van oplichting!

Dagelijks wordt er een product aangeboden tegen een zeer scherpe, aantrekkelijke prijs. De levering hiervan geschied over het algemeen redelijk voorspoedig. Hiermee wordt bij de consument een bepaald vertrouwen gewekt. Een paar keer per jaar houden zij een Hunt verkoop, waarin honderden producten van voornamelijk de afgelopen tijd voorbij komen, die je tegen een nog voordeliger prijs kunt “aanschaffen”. Zo’n Hunt duurt maximaal 24 uur of zolang de “voorraad” strekt. “Voorraad” staat tussen aanhalingstekens, omdat Ibood.nl de meeste van deze producten niet heeft en dus helemaal niet kan en dus ook niet wilt leveren. Maar vele honderden goedvertrouwende mensen kopen deze zogenaamde koopjesproducten, variërend van 3D TV, Thuisbioscoop, Laptop, parfum, etc, etc. Hierdoor ontvangt Ibood.nl honderdduizenden euro’s of meer voor producten die ze niet kunnen en willen leveren. Van dit geld proberen zij, zolang mogelijk rente te trekken door hun klanten aan het lijntje te houden met in sommige gevallen, een standaard vertragingsmail te sturen, een contactformulier (alleen in te vullen via website), waar niet op gereageerd wordt, een klantenservice die zeggen, dat zij het gaan uitzoeken en dan niets meer van zich laten horen. Op het “open” forum wordt elke kritiek of klacht direct verwijderd.

Dus beste mensen, bespaar je een hoop ellende en frustratie en koop helemaal niets via deze site. U bent gewaarschuwd!
Ik denk dat iBood een sterfhuis constructie heeft opgezet om zoveel geld binnen te halen om daarna uit de zaken te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Om 09.00u start de ibood rush vandaag. (check twitter)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 15-06 17:32

jmk

Het valt me inderdaad op dat er best agressief wordt gemodereerd op de forums waar je een product kan bespreken. Daar had ik al geen goed gevoel bij.

Dat een annulering zo lang duurt voor je je geld terugkrijgt vind ik heel raar. Geloof niet dat het oplichters zijn met als enige doel rente te trekken. Eerder dat ze de klantenservice niet op orde hebben.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:54
Ben benieuwd of het mogelijk is om een mooie aanbieding binnen te halen. Met de laatste hunt was dat al schier onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-06 07:54
jmk schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 07:58:
Het valt me inderdaad op dat er best agressief wordt gemodereerd op de forums waar je een product kan bespreken. Daar had ik al geen goed gevoel bij.

Dat een annulering zo lang duurt voor je je geld terugkrijgt vind ik heel raar. Geloof niet dat het oplichters zijn met als enige doel rente te trekken. Eerder dat ze de klantenservice niet op orde hebben.
Dan moet je het eens op twitter/facebook plaatsen, ze zijn er zo bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Interessant die Rus... maar als ik zo die shopreviews zie, ben ik niet zo zeker van mijn zaak om daar (weer) iets te kopen...
http://tweakers.net/shopreview/7861/ibood.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 11:26
Soms snap ik wel dat er zo streng wordt gemodereerd op het product bespreek forum.
Meestal gaat 3/4e daar niet over het product, verkeerde producten of over dat mensen problemen hebben met andere producten.
Lijkt me logisch opzich dat zulke berichten verwijderd worden

Verder heb ik tot nu toe geen slechte ervaringen met de winkel! En toch al vrij veel weggehaald! :)
Zo toch maar zien of ik die rush in de gaten kan houden, zit dan jammer genoeg op school!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Het is een gokje dus. ;)

Lage prijs met het risico dat je een verkeerd of defect product krijgt. En dan is de stront aan de knikker begrijp ik.

[ Voor 82% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-02-2012 08:14 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Om 9:00 is het zover :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik zit er klaar voor! Alleen de koffie nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:04
Hij is begonnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-06 16:03

kronolith

[EDIT]

Ennnnn: begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:20

Wallie

Herr

TDK speaker Clock voor iPhone/iPod- gemaakt om wakker te worden met de beste ervaring

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:54
Jeej. Valt me mee dat het niet meteen binnen 10 seconden weg is.

[ Voor 88% gewijzigd door chielsen op 21-02-2012 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

slowchat toegestaan? Ik wil jullie namelijk op de hoogte stellen dat ik een kopje koffie heb genomen :P

Thnks Barstke ;)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Heb geen eifoon, maar het onderwerp is audio dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202651

of appel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:48
Heerlijk wakker worden! Gelijk een product dat ik op de HUNT heb gemist wohooo!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
Duurt al meteen lang... tijd voor bakkie dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Hoelang duurt de gehele rush?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:16
en we zijn los... mooi ding, TDK speaker Clock voor iPhone/iPod... gaat alleen langzaam ;) ben benieuwd hoeveel producten er zullen passeren!

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik wou hem bestellen zie ik ineens geen ondersteuning voor de iPhone4 staan. Gelukkig, pfiew.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/me wandelt ook maar eens naar de caffeinekraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 11:17
Er is nu een kortdurende rush aan de gang.

Oops, zie dat het al gemeld is.

[ Voor 29% gewijzigd door DesertRose op 21-02-2012 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Anoniem: 202651 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:03:
/me wandelt ook maar eens naar de caffeinekraan
Over (hopelijk) een uurtje loop ik waar naar mijn nestje :x

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Als het onderwerp audio is ga ik proberen een nieuwe headset te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Hoe lang duurt een RUSH! dan?
Een RUSH! duurt grofweg een uur tot anderhalf uur, of tot de voorraad op is! Je snapt wel: vanwege de korte duur, de beperkte voorraad en de belachelijk lage prijzen, geldt hier nog meer dan bij een dagdeal of de Hunt: RUSH! want OP=OP! Wanneer de RUSH! over is, gaan we weer over tot de orde van de dag.

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ze maken niet echt haast :P moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Anoniem: 202651 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:11:
Inderdaad... Had iets meer actie verwacht

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Nou, dat gaat even duren zo. Ik gok dat het thema 'mediaspelers' is, en dat ze alle meuk waar ze met de hunt niet vanaf kwamen alsnog proberen te dumpen :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Anoniem: 202651 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:11:
Heb m'n best gedaan, helaas heb ik er maar 1 nodig.
Vorige keer de hele hunt gevolgd voor iets als dit (budget clock/iPhone-dock), dus ben al meer dan tevreden.
Ow en ik ga straks mijn 1000e post maken =]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:16
En deze gaan ze ook denk ik van velen terugkrijgen, aangezien hij alleen geschikt is voor de oudere generaties ipods en iphones...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
Klipsch Image One professionele headphone met microfoon en uitgebreide accessoireset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik wil een gaming headset niet deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Leuke klipsch, maar heb al een leuke sennheiser, dus aan mij gaat hij voorbij.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Wordt wel een lange rush zo... Met die koptelefoon...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Deze rush gaat mij veel te snel. Ik kan dit niet bijhouden :'(

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
frumper schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:16:
En deze gaan ze ook denk ik van velen terugkrijgen, aangezien hij alleen geschikt is voor de oudere generaties ipods en iphones...
Zal wel meevallen, 9/10 producten bevat verouderde informatie bij dit soort docks. Zelf in het verleden 4 aangeschaft via de hunts, welke allemaal niet zouden werken van de 3GS, maar werkten perfect icm mijn 4S.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Staat weer iPod, iPad, iPhone bij. Zou dat de link zijn?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 12:33
De koptelefoon is op andere plekken goedkoper te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Laatst online: 16-06 15:24

tomic

Smexylittlebabe!

Oh thanks, dat is wel handig om te weten. Dan neem ik deze niet.
Edit: al uitvrkocht :)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
Lijkt me best een mooi ding, maar ben al voorzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

nouja meestal als het voor 1 ipod touch werkt werkt het voor alles wel hoor, met iphones waarschijnlijk hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Jayden schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:17:
Deze rush gaat mij veel te snel. Ik kan dit niet bijhouden :'(
Gaat juist extreem langzaam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Klipsch is wel een fantastisch merk!

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Brummetje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:18:
[...]

|:(

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb meer problemen met het bijhouden van de berichtenstroom hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

tomic schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:18:
Oh thanks, dat is wel handig om te weten. Dan neem ik deze niet.
Edit: al uitvrkocht :)
Nog niet uitverkocht hier hoor :) volle balk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Brummetje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:18:
[...]

Voor mij gaat het precies goed :+

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het woord rush wordt niet echt goed gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

"professionele headphone met microfoon"

Iets klinkt als FAIL daarin. En ja, deze headphone valt in de categorie, tenzij je inderdaad zo'n type wilt voor je telefoongesprekken.

Daarnaast is dit gewoon de adviesprijs volgens mij, ik heb em nooit boven de €70 euro gezien en steeds trap ik er weer in in winkels: Hey wat is dit, huh? Goedkoop, ohnoes weer dat ding. (Eén keer luisteren was genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Brummetje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:19:
[...]

Nog niet uitverkocht hier hoor :) volle balk
Ik bedoelde die wekkerradio. Krijg je als het zo snel gaat. Ik zal het er voortaan bijzetten.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
media speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:23
begint die media speler onzin weer. Heb het zo gehad met media spelers en Ibood.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Popcornhour C-200, pricewatch: Popcorn Hour C-200

€179

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat plaatje is wel onder het motto, hoeveel keer kunnen we op 1 plaatje zetten dat hij HD is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Dit is de tweede van de drie waarvan de prijzen tegenvallen... Dus 66% van wat ze aanbieden is helemaal niet tegen een superprijs... Wel een beetje naatje hoor...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Hij refresht dus niet automatisch. Beetje misleidend dat de voortgangsbalk is geanimeerd imo.

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Anoniem: 315662 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:24:
dat plaatje is wel onder het motto, hoeveel keer kunnen we op 1 plaatje zetten dat hij HD is.
1x? ;) FullHD 1920x1080.

Dolby TrueHD is wat anders..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

tomic schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:22:
[...]

Ik bedoelde die wekkerradio. Krijg je als het zo snel gaat. Ik zal het er voortaan bijzetten.
Die wekker radio heeft er een dik kwartier opgestaan hoor ;)
Hij refresht dus niet automatisch. Beetje misleidend dat de voortgangsbalk is geanimeerd imo.
Hier wel hoor :)

[ Voor 19% gewijzigd door Brummetje op 21-02-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Bozozo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:25:
Hier wel hoor?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-06 15:19

Barbas

Gallego!

Younes schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:25:
[...]

Dit is de tweede van de drie waarvan de prijzen tegenvallen... Dus 66% van wat ze aanbieden is helemaal niet tegen een superprijs... Wel een beetje naatje hoor...
Scheelt 50€ met de goedkoopste in de pricewatch.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij was de pagina wel vanzelf gerefreshed naar de mediaspeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Garcia10 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:27:
[...]

Scheelt 50€ met de goedkoopste in de pricewatch.
Ah, was iets te voorbarig... Maar heb geen mediaspeler nodig...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
Zo dat ging ineens snel
Pagina: 1 2 3 4 Laatste