Foutmelding: Kan eigenschap owner niet instellen [...]

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227485

Topicstarter
Dag tweakers...

Al sinds de assemblage van mijn PC werkt de machine als een zonnetje. Alleen zit er nu al enkele maanden een klein rot appeltje tussen die ik niet weg kan plukken:

Bij het opstarten van Windows verschijnt elke keer het volgende bericht:
FATAL ERROR: Kan de eigenschap Owner niet instellen voor een Window dat niet eerder is weergegeven.

Ik klik het vervolgens maar steeds weg, en heb er dan geen last meer van, terwijl ik toch graag zou willen weten wat er toch steeds aan de hand is. Google is dit keer niet mijn vriend, ik kan geen duidelijk antwoord of een oplossing vinden. Ook de Microsoft site probeert het me uit te leggen, maar het blijft jibberish voor mij.

Zou iemand mij uit kunnen leggen wat hier aan de hand kan zijn? Tnx alot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 14:42
Klinkt als een programma wat iets wil doen tijdens het opstarten. Al eens een virusscan laten lopen in de veilige modus? Staat er toevallig wat in het eventviewer wat je de goede kant op kan sturen?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 18:01

job

Je zou via het commando msconfig bij tabblad opstarten alle meestartende programma's uit kunnen schakelen.
Herstart je pc, is de melding weg.. dan is het een van de meestartende programma's die het veroorzaakt.
Langzaam een voor een de hokjes weer aanvinken (telkens een reboot tussen elk hokje wat je aanvinkt) en je weet welk programma die melding veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227485

Topicstarter
Bedankt, ik ga gelijk eens kijken of ik er op die manier achter kan komen. Virusscan al gedaan inderdaad, ook in veilige modus, maar levert (gelukkig) niks op. Ik ga er mee aan de slag.