[Win7] Kan geen bestanden meer openen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Hallo,

Momenteel gebruik ik Windows 7 Ultimate 64-bit en heb sinds gisteravond een lastig probleem.
Wanneer ik de computer heb opgestart, kan ik geen enkel bestand meer openen. Wanneer ik op een toepassing klik, bijvoorbeeld Chrome, dan laadt hij de browser niet. Daarnaast laden verschillende programma´s niet die normaal automatisch opstarten zoals de virusscan etc.
Daarnaast zijn enkele icoontjes in mijn Start menu wit geworden (geen logo zichtbaar).

Wanneer ik de pc in veilige modus opstart (zoals nu wanneer ik dit bericht typ) dan werkt de computer wel goed :? Uiteraard op een paar beperkingen na van het runnen in veilige modus dan.

Nu ben ik bezig met een scan van mijn computer op virussen omdat ik dit ergens anders las.
Mijn vraag aan jullie, wat zou het nog anders kunnen zijn en nog belangrijker: Zijn er (makkelijke) oplossingen voor?

[ Voor 7% gewijzigd door Vincitore op 17-02-2012 17:03 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De hardeschijf en het RAM geheugen testen kan sowieso geen kwaad. Mocht dat goed zijn is de oorzaak waarschijnlijk softwarematig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Dit is het geen van beide helaas. Had de andere partities vol staan met mijn documenten dus heb hem maar snel een nieuwe W7 erop gedaan :)

Stats