Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een goeie Android Smartphone die actief 2 sim kaarten aankan, dit komt omdat ik een GSM vh werk heb en zou graag mobile internet willen hebben, en persoonlijk gezien zie ik me echt niet met 2 GSM's rondlopen:p

Ik heb begrepen dat het op veel telefoons lukt met het gebruik van een adaptor? Maar als ik het goed begrepen heb dan werkt er telkens maar 1 SIM kaart actief met een adaptor? Ik moet voor men werk 24/7 beschikbaar zijn dus zo'n adaptor lijkt me niet ideaal.

Iemand enige tips voor men zoektocht? Alvast bedankt!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
"Goeie" kan ik niet beoordelen....maar:
nieuws: Aldi gaat dualsim Android-smartphones uitbrengen

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
gisteren op de frontpage:
nieuws: Aldi gaat dualsim Android-smartphones uitbrengen

verder zijn hier meerdere topics voor te vinden, vaak zijn het de goedkopen chinese prul merken die dual sim androids verkopen

Strava

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Samsung brengt in (voornamelijk) India een aantal dual sims uit, waaronder de ace.
http://tweakers.mobi/nieuws/80004

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Die van de Aldi gaan actieve dual sim ondersteunen, dus je bent bereikbaar op beide simkaarten ipv die Chinese prut die of het ene of het andere zijn.

Als Android geen harde eis is, ik kan mij herinneren dat Nokia ook ooit een dual sim telefoon had en verkocht in Nederland, welke het is weet ik niet helaas.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:05
De Samsung Star 3 is dual sim en komt binnenkort uit (heb ik begrepen)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de replies!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:33
kijk ook naar telefoons van Lenovo, goede kwaliteit redelijke specs en dual sim
Pagina: 1