Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand misschien hoe ik mijn gewiste notities terugkrijg van mijn alcatel 990? heb ze per ongeluk gewist!

Verwijderd

Gewon gewist met de delete knop neem ik aan? Wat heb je zelf al geprobeert om ze terug te halen? Heb je geen prullebak? Heb je geen restore functie oid?

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 17:10
ik zou even bellen met de helpdesk van alcatel. Ik zou in deze wel de duitse helpdesk proberen. De fransen zijn minder goed bereikbaar op dit moment

Carpe Diem

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom op GoT :)

Tijdens je aanmelding hier ben je wat te snel langs Het algemeen beleid gegaan, daarin staan de regels waar een topic aan moet voldoen. Een topicstart van 2 regels is wel erg minimaal. Geen altijd aan wat je zelf allemaal al hebt ondernomen om je probleem te verhelpen en waarom je denk dat dat niet is gelukt. Dus eerste eigen inzet, dan pas een topic openen. Vul je topicstart aan dmv de [edit.] knop rechtsboven je topic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
kan het niet goed onderbouwen, maar mijn gevoel zegt dat dit niet gaat lukken...

beste kans heb je als je notitie app de notes op SD opslaat, dan zou je deze aan je pc kunnen hangen en de gebruikelijke software erop los laten.
Indien je notitie app de notities op de /data partitie in een eigen db opslaat (grote kans dat dit gebeurd) ga je deze nooit restoren zonder CSI truukjes

Strava