Hoop niet dat ik hierop afgebrand ga worden, weet dat ik op sites zoals ISPgids en Webhost-
talk ook áárdig goed terecht zou kunnen met mijn vraag alleen heb ik het vermoeden dat het
er nogal eenzijdig is daar, dus graag jullie visie/mening/tips/providers ;):
[zag nog niet echt een ervaringen met aanbieders topic vandaar een individueel topic]
Normaliter noem ik een bedrijf of dienst graag niet bij haar naam maar ben hier al een tijdje
mee aan het stoeien en heb advies nodig.
Voor wat studiepraktijken, oefeningen etc had ik een Webserver 2008 nodig. Hiervoor zag ik
bij Strato een goede, stabiele partij in. Nu ben ik eigenlijk, puur toevallig, met een Wordpress
begonnen die eigenlijk wel aardig goed loopt.
Echter 1 probleem: Wordpress op een VPS van Strato is térgend, téeeergend traag. Iets wat
ik mijn bezoekers NIET wil aandoen. Alle plugins disabled, Cloudflare eraf gehaald en noem
het maar op, geen effect, zelf met een kale 'site' moet ik het af- en toe door een trechter drukken.!
Laat wezen; nooit problemen, goede ondersteuning in het begin gehad en noem het maar op,
maar voor mijn huidige wens(en) dus NIET toereikend.
Heb denk ik niet veel nodig:
- moeten 3/4/5 Wordpress site'tjes op gaan draaien
- daarnaast wat andere werkzaamheden
Bij Strato had ik een:
Windows -Server M
(gratis traffic, 100 GB schijf, 2 GB geheugen etc)
Wat zouden jullie doen? Heb zelf ook (uiteraard) gezocht naar goede aanbieders, alleen is het
voor mij van belang dat het gewoon goed draait .
talk ook áárdig goed terecht zou kunnen met mijn vraag alleen heb ik het vermoeden dat het
er nogal eenzijdig is daar, dus graag jullie visie/mening/tips/providers ;):
[zag nog niet echt een ervaringen met aanbieders topic vandaar een individueel topic]
Normaliter noem ik een bedrijf of dienst graag niet bij haar naam maar ben hier al een tijdje
mee aan het stoeien en heb advies nodig.
Voor wat studiepraktijken, oefeningen etc had ik een Webserver 2008 nodig. Hiervoor zag ik
bij Strato een goede, stabiele partij in. Nu ben ik eigenlijk, puur toevallig, met een Wordpress
begonnen die eigenlijk wel aardig goed loopt.
Echter 1 probleem: Wordpress op een VPS van Strato is térgend, téeeergend traag. Iets wat
ik mijn bezoekers NIET wil aandoen. Alle plugins disabled, Cloudflare eraf gehaald en noem
het maar op, geen effect, zelf met een kale 'site' moet ik het af- en toe door een trechter drukken.!
Laat wezen; nooit problemen, goede ondersteuning in het begin gehad en noem het maar op,
maar voor mijn huidige wens(en) dus NIET toereikend.
Heb denk ik niet veel nodig:
- moeten 3/4/5 Wordpress site'tjes op gaan draaien
- daarnaast wat andere werkzaamheden
Bij Strato had ik een:
Windows -Server M
(gratis traffic, 100 GB schijf, 2 GB geheugen etc)
Wat zouden jullie doen? Heb zelf ook (uiteraard) gezocht naar goede aanbieders, alleen is het
voor mij van belang dat het gewoon goed draait .