[Facebook] Translate knop weghalen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Ik heb domein en pagina afgezocht voor een manier om die nieuwe "See translation" link uit te zetten.
Het staat onder zo'n beetje elke post en is zwaar powered by Bing (bah!). Ik heb nu een slechte oplossing, in adblock (Google Chrome) een custom block aangemaakt.

Maar vroeg me af of het ook via een "originele" manier kan. Ps. het gaat om mijn persoonlijke facebook account, niet een Page van een bedrijf ofzo (daar hebben ze namelijk wel translation opties :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-10 16:09

samo

yo/wassup

Ik zie zelf geen see translation-knop onder posts staan dus vermoed niet dat het standaard is. Kijk eens bij de lijst met apps met toegang of bing translate er tussen staat?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
samo schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:17:
Ik zie zelf geen see translation-knop onder posts staan dus vermoed niet dat het standaard is. Kijk eens bij de lijst met apps met toegang of bing translate er tussen staat?
Ikzelf heb die schurftirritante knop er ook staan, maar niet bij iedere comment. De hele korte comments hebben ze niet, de wat langere wel.

En ik heb 0,0 apps toegelaten tot mijn FB, staat allemaal uit, dus ook geen Bing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
En als je de taal van je account wijzigt?
Account Settings -> Language?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sefyu schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:20:
En als je de taal van je account wijzigt?
Account Settings -> Language?
Ja en dan zit je opgescheept met een ander 'probleem'? Voor mij persoonlijk geen """oplossing""".

'k Heb alle FB-opties nageplozen overigens, maar kan het dus nergens vinden.. :/ FB zal wel flink gesponsord worden door Bing, dus grote kans dat 't ook niet weg kán.

[ Voor 23% gewijzigd door Osiris op 18-02-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-10 16:09

samo

yo/wassup

Zijn de berichten waar het bij staat dan toevallig in een andere taal dan jouw interfacetaal?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
En jammergenoeg werkt de adblock oplossing ook niet meer :( De css classes wijzigigen blijkbaar soms en komen soms overeen met like knop... verdarrie!

Het klinkt misschien gek, maar het lijkt wel van iedere persoon die met een mobiel post.

Als iemand een oplossing vindt, let me know via PM of reply hier... ik erger me soms te veel aan die kleine interfacedingen, maar als niemand dat doet wordt het een zooitje :P
Pagina: 1