Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ik ben sinds 2-3 weken in het bezit van een m705 muis van Logitech, zéér fijne muis. Maar ik wil de dpi een beetje naar beneden schroeven omdat die naar mijn gevoel iets te gevoelig is voor mij.

Als het goed is, is deze muis 1000dpi en niet meer te wijzigen.

Ik heb erg veel gezocht naar mijn probleem, maar heb nog steeds geen oplossing gevonden.

Ik heb wel dit kunnen vinden, maar dat is een game muis.. Had het geprobeerd maar geen succes.

Dus mijn vraag is:

Weet iemand waar ik de Dpi-instellingen vinden in de Muis- en toetsenbordinstellingen(setpoint)?

Kijk ik over iets heen of zo?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Niemand?

• 3DDude
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22:27

3DDude

I void warranty's

kan ik ook miet bij die marathon mis mijn g5 heeft wel een knop ervoor..

PC - Intel i7 6700k 4.2Ghz :Asus Hero: 64GB DDR4 2667Mhz : 800GB Intel 750: 500GB Samsung 960 EVO: 480GB Crucial M500: AMD RX 480 8GB

• Unflux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09-10-2019

Unflux

mv crisis > /dev/null

Geen software voor de muis die je gebruikt? Mijn logitech G9 heeft hier wel software voor waarmee het kan dacht ik

"But we are hackers and hackers have black terminals with green font colors!" - John Nunemaker

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Er zijn 2 soorten setpoint programma's die je krijgt.

1 voor gamer, en 1 voor normale muizen.

Bij deze link die ik postte, zie je mijn probleem http://forums.logitech.co...i-adjustments/td-p/627526

Dit gaat over een game muis uiteraard. Heb dit geprobeerd, maar geen succes.
Er komt ' advanced game settings' niet en als ik de setpoint voor game muizen opstart vind die geen muis.

Als dit niet zo 1-2-3 kan bij setpoint, dan houdt het op natuurlijk. Ik zal eventjes Logitech erover mailen, kijken wat hun erover zeggen.

• KneoK
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 00:03

KneoK

Not in a million lightyears

Bedoel je met 'te gevoelig' dat je muispointer te snel beweegt over je scherm? Dan kun je toch ook gewoon bij de muisinstellingen van Windows de aanwijzersnelheid iets omlaag gooien?

• Felyrion
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:05

Felyrion

goodgoan!

De enige optie is volgens mij inderdaad de "pointer speed" aan te passen, maar een echte oplossing lijkt me dat niet.

Op de Logitech forums zegt een logitech support medewerker zelf:
quote:
No, the "Advanced Game Settings" screen is only available on some models (MX518, G3, G5, and G7 so-far). The sensitivity of all other models doesn't change on-the-fly and is set in the normal "Game Settings" screen you've already seen.
Dat gaat dan wel over een mx1000 maar de conclusie lijkt me hetzelfde.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Tja, moet er maar mee leven dan als dit niet via setpoint in te stellen is. Dan maar de snelheid aanpassen..

Iig bedankt voor een het meedenken.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True