Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft Word 2010, Print op de 2e/3e regel pas

Pagina: 1
Acties:

• Arstyle
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-12-2022
Ik heb een printertje op de kop getikt. De mensen waar ik de printer van over genomen heb konden er niets mee want hij was te ingewikkelt. Het gaat hier om een Epson SX600FW. De printer is aan gesloten op draadloos netwerk, en alle computers kunnen printen. Printen gaat ook goed toen ik met Kladblok, Wordpad en Office word 2007 printe, Toen ik met Office word 2010 wou printen begint de tekst pas bij de 2e 3e regel de eerste regels ontbreken dus op het blaadje. Ik heb de marges al aan gepast en heb ook al via usb proberen te printen maar dan heb ik het zelfde probleem. Ik heb gegoogeld maar ik word niet goed van die halfe Microsoft site die geeft altijd maar halfe informatie.

[ Voor 22% gewijzigd door Arstyle op 17-02-2012 16:57 . Reden: Tekst aan gepast Beter leesbaar gemaakt. ]

Verwijderd

Leer eerst eens het gebruik van punten en komma's, deze ontbreken te vaak. Op deze manier is er bijna niets zinnigs uit je verhaal te halen.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Klopt het papierformaat in 2010? Is er bijvoorbeeld geen letter formaat geselecteerd ipv A4? Of misschien andersom? Zet de printer die 1e regels wel gewoon bovenaan de pagina zonder ze te printen, of begint de printer bij de andere regels bovenaan? Oftewel zie je duidelijk dat de regels worden overgeslagen. Staat alle tekst wel in dezelfde opmaak? Heb je de print-opties al gecontroleerd?

• Arstyle
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-12-2022
Ik heb A4 Letter formaat geprobeert ook dit werkt niet. In de voorbeeld weergave word alles duidelijk weer gegeven en staat alles er op.