If water polo was easy, it would be called football
is risico, algengroei. Zou het zo snel mogelijk schoonmaken en de rest van je loop ook. Anders ga je nog met vervelende dingen te maken krijgen.
Zou dat wel moeten kunnen?
* Ekoolant already contains an anti-algae additives. Therefore we do not recommend adding of any extra anti-algae or anti-microbial agents. The addition of any other substances may result in a chemical reaction, which can cause dye breakdown and clogging which can harm your system.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Het is jammer dat het niet zo'n hi res foto is, maar zo te zien is het gewoon blauw alg. En als je garantie zou willen claimen, welk onderdeel dan? Als je het waterblok opstuurt krijg je gegarandeerd te horen dat je andere vloeistof had moeten gebruiken of een extra toevoeging bent vergeten. Als je gaat claimen voor het vloeistof krijg je te horen dat het blok dan niet in orde zou zijn. Kastje naar de muur geval dus.
Andere optie = roest?
Koper roest namelijk precies die kleur (zie vrijheidsbeeld)
nee zo te zien is dit echt alg.
heb je he, met aquariums
vandaar geen kraanwater gebruiken of vingertje in het res om je water temps te meten
heb je he, met aquariums
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ik zeg schimmel! Geen vruchtensap in je loop doen he 
* Fid3lity rent!
* Fid3lity rent!
Hmzz, een appelsapkoeling...3XPER7 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 01:02:
Ik zeg schimmel! Geen vruchtensap in je loop doen he
* Roel1966 rent!
uhm ja, dat kan ook. Om addittive te kopen en dan kraanwater te gebruiken zou wel erg dom zijn... demi-water kost vrij weinig.Fordox schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 01:00:
nee zo te zien is dit echt alg.
heb je he, met aquariumsvandaar geen kraanwater gebruiken of vingertje in het res om je water temps te meten
Een paar druppels chloor wil ook wonderen doen.
Meh ...
Mag toch hopen van niet zeg, dan moet hij lucht in zijn loop hebben en dat lijkt me niet zo gunstig...RocketKoen schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 00:20:
Andere optie = roest?
Vrijheidsbeeld is trouwens brons. Dat word idd wat blauwig, maar puur koper word groen.
Ik denk dat je het spul mag drainen en schoonmaken en weer water erin doen met alcohol of bleekwater. Of puur demiwater of speciaal koelwater.
Ik denk dat je het spul mag drainen en schoonmaken en weer water erin doen met alcohol of bleekwater. Of puur demiwater of speciaal koelwater.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Verwijderd
Heb je niet een gebruikt blok zonder schoongemaakt te hebben in de loop toegevoegd? Als hierin blauwe koelvloeistof heeft gezeten zijn het gewoon resten 'neerslag/ alg' daarvan! Ik heb dit zelf ook meegemaakt met een blok wat ik via V&A heb gekocht (ik had beter moeten opletten). Na een paar weken stond de vloeistof mooi stil door de ophoping van vuil in het (2e hands) CPU blok.
Verwijderd
Een vriend van me had eens troep in zijn waterkoeling, had er demi water in met een toevoeging maar het mocht niet baten. Lang verhaal kort: blokjes ed schoongemaakt met kokend-water-heinz-mengsel, slangen weggekukeld. Had nog wat tygon slangen en een rest blauwe feser, problem solved 
Heb zelf overigens ook een kill-coil in mijn res gedaan, in mijn oude res zat een behoorlijke laag wat op kalkaanslag leek
Heb zelf overigens ook een kill-coil in mijn res gedaan, in mijn oude res zat een behoorlijke laag wat op kalkaanslag leek
Pagina: 1