Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo
ik heb een galaxy note en ik heb nu ook al een paar weken een phillips bluethoot hoofdtelefoon . Alles werkt hier goed mee maar ik ben aan het denken om een smartwatch van sony te kopen . Dus mijn vraag is het mogelijk om mijn galaxy met 2 bluethoot apparaten te verbinden en ze bijde deftig werken . En zo ja verbruikt het dan meer batterij dan met 1 apparaat te verbinden want mijn baterij gaat nu net geen dag van +- 8 uur tot 5 uur en dan is ze plat . Is dit eigenlijk normaal ??
alvast bedankt seppe

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
volgens mij zou 1 of 2 BT apparaten niet veel uit moeten maken, maar wellicht dat de smartwatch gewoon veel vraagt van de BT verbindig omdat er meer data verstuurd wordt. Headsetjes gaan echt in een soort standby als je niet belt, dus dan is het verbruik ook erg laag. Hoe dat bij de smartwatch zit zou ik even op googlen.

verder hangt je accu duur heel erg van je gebruik af, met name "screen on time" is beperkt, zeker met 5.3" die verlicht moet worden. met je scherm aan, heb je maar een uur of 4, met veel wit op je scherm nog minder.

Strava