Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WMWare Workstation kan unknown VM niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:36
Ik heb op een Windows Server 2008 server VMWare Workstation 8.0.0 build-471780 geinstalleerd en heb wat zitten vogelen met VMs. Nu heb een 'unknown' VM staan bij Shared VMs die ik niet weg krijg. Als ik een remove aktie uitvoer krijg ik de melding: This operation is not allowed in the current state.
Opzich leek me dit een leuke melding om op los te Googlen maar ik kan helaas weinig zinvols vinden.
Iemand een idee hoe ik deze spook VM weg krijg?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De VM moet wel uit staan wil je de VM kunnen verwijderen, is dat ook het geval? (Ik zie iig niet staan dat je dat geprobeerd / gedaan hebt)
Ook kun je via het filesystem de VM verwijderen, dat al geprobeerd?

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 16-02-2012 21:54 ]

• enveekaa
Ja de VM staat uit, en op het filesystem is alles weg.
Hij staat overigens alleen onder het kopje "Shared" omdat ik hem ooit shared heb aangeboden, misschien relevant.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wellicht zit het probleem daar, kun je de VM van shared halen of krijg je dan een fout?

• enveekaa
Ja daar heb ik ook naar zitten zoeken, maar ik kan nergens vinden hoe ik hem unshare. Bovendien zijn bijna alle opties greyed out, alleen Open en Remove, beide geven een dikke error ;)
Ik heb zelfs VMWare Workstation compleet gedeinstalleerd, maar blijkbaar staat er ergens een config file die niet wordt verwijderd.. die file moet ik hebben :)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat is de error die je krijgt? Kun je buiten VMWare om de file wel verwijderen, eventueel na het aanpassen van de ACL?

• enveekaa
Welke file bedoel je? De virtual harddisk en het configuratie file zijn al weg.
Pagina: 1