Abonnement verlengen met aktietarief

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Proxar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb sinds 2 jaar een abonnement van Vodafone. Via Superdeal een Samsung Jet (s8000) erbij. Abonnement is een bundel van € 17,50 met onbeperkt internet voor een aktieprijs van € 15,- 2 jaar lang. Komt neer op 50% korting volgens de site.

Het abonnement loopt in april af, maar de telefoon doet het nog perfect en ik kom goed uit met de bundel, ook het onbeperkt internet is lekker, dat hebben ze niet meer. Wat nu als ik niet in ga op een aanbod wat ze me doen en ook geen verlenging doe. Blijft het abonnement dan ongewijzigd, bundel en prijs? Of kunnen ze me dwingen over te stappen naar een nieuw/ander abonnement?

Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!

Verwijderd

Morgen is de klantenservice van Vodafone weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ze dwingen je niet, over te stappen naar een nieuw/ander abonnement, dus je bundel blijft hetzelfde, maar de prijs ervan niet. Gewoonlijk zijn actietarieven geldig gedurende een deel van, of de gehele contractsperiode, zodat je daarna de volle prijs gaat betalen voor ditzelfde abonnement.
Kijk hiervoor eens, wat op je contract staat, op mijn contract via DirectSales (ook Vodafone) staat duidelijk, dat de actieprijs geldig is gedurende de gehele looptijd van het contract, van maart 2010 tot maart 2012 en dat ik daarna de volledige prijs ga betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bedankt! Ik ga even op mijn contract kijken en als ze bellen met een aanbod ze even vragen hoe het één en ander zit. Ben graag voorbereid als ze bellen met wat ik wel en niet kan vragen/eisen :)

Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb ook een DirectSales abonnement (2jr n97mini gratis 300/600/onbeperkt internet). Toen de Bellen+SmS+Web abonnementen werden geïntroduceerd werden algemene voorwaarden aangepast waardoor oude abonnementsvormen niet meer konden worden verlengd. Omdat dit contractbreuk was kon je per direct opzeggen (dit deed je natuurlijk niet omdat het ten nadelen was van jezelf). Hiervan zou je een brief moeten hebben gehad. Dus jouw abonnement in oude vorm moet worden opgeheven en wordt niet automatisch verlengd. Je zult binnenkort regelmatig door een onbekend nummer worden gebeld, dat is vodafone klantenservice die je een nieuwe abonnementsvorm wilt aansmeren. _/-\o_

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Mocht je overigens bij Vodafone willen blijven maar tevens wel gebruik willen maken van een leuke aanbieding, kan ik je aanraden om bij Sizz te kijken. Deze provider is in feite gewoon Vodafone, maar heeft interessante sim-only prijzen! Zelf was ik dan ook goedkoper uit met Sizz sim-only en een los toestel dan bij een één jarig abonnement bij Vodafone.

Verwijderd

naja bij gsmtopdeal.nl hebben ze op het ogenblik een toestelabonnement voor een simonly prijs :

http://www.gsmtopdeal.nl/...ce-white-belsms25-int.php

interessant?
Pagina: 1