Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Eerst even voorstellen: Lisette, vrouw, nieuw op dit forum en nieuw in de wondere wereld van de tablets... :?

Heb zojuist uitgebreid het topic over de Intertoys Qware Pro 2/3 gelezen.
Ben geïnteresseerd in zo'n tablet maar weet nog niet zeker welke ik moet kiezen...
Wil hem voornamelijk gebruiken als E-reader en om een beetje op de bank te Facebooken enzo.
Manlief surft graag op het net en zit vaak op diverse fora, Marktplaats, EBay, noem maar op.
2 tablet aanschaffen vind ik een beetje te gek, dus ik denk dat we als compromis op de 10" uit komen... 8)

Maar nu heb ik dus ook de (nog niet in de winkel liggende) Yarvik Gotab Exxa 9,7" gezien: http://www.yarvik.com/nl/...ets/tablets_97/TAB465EUK/
Die heeft volgens mij, als redelijke leek, behoorlijke specs en draait op ICS.
Adviesprijs is ongeveer €240,=. Verwacht in de winkel: medio maart 2012.
Het 'probleem' is echter dat daar de Android Marketing niet op geïnstalleerd staat. Die zal ik er dus zelf op moeten zetten. Is volgens mij niet al te ingewikkeld, voor zover ik heb kunnen lezen hier en daar.

Nu zou ik graag een neutraal advies willen van mensen die wat meer thuis zijn in het OS-gebeuren...
Zal ik, gezien waar we de tablet voor gaan gebruiken, de Qware Pro3 10" aanschaffen, of zal ik even wachten en voor een paar tientjes meer de Yarvik Gotab Exxa 9,7" gaan kopen? |:(

Er is zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie, maar dit lijken mij beiden fatsoenlijke tablets als men kijkt naar de prijs/specs/kwaliteitsverhouding.

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Groetjes, Lisette.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom :)

Ik doe een slot op dit topic omdat je de vraag ook al hebt gesteld in een ander topic en daar verder bent gegaan. Crossposten (dubbelposten) is niet de bedoeling op het GoT forum, dit kun je allemaal vinden in Het algemeen beleid. Veel plezier toegewenst hier :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.