Toon posts:

iPhone 4 laten vallen, feedback gevraagd what to do!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb dus een iphone 4 laten vallen en de hele voorkant ligt eraf :-(

Het toestel gaat nog aan en werkt maar krijg een heel groot WIT SCHERM, Itunes herkent hem ook nog gewoon prima, hij is beschadigd maar het glas zit er nog in alleen de hele voorkant is kapot maar als je hem dus opstart krijg je een heel wit fel licht!

Iemand suggesties wat ik het beste kan doen? is me scherm nu kapot? glas plaat zie foto's is nog heel maar daar is dan eingelijk ook alles meegezegd.

Ben dus opzoek naar advies wat ik het beste kan doen! Las dat het het witte scherm ook opgelost kan worden door wat truckjes maar zou niet weten wat!

alvast bedankt

Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/2hmdkj9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oi39.tinypic.com/24xjhp0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/6dzdd5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Gewoon even langs de locale telecomturk (excuses voor de woordkeuze) die prutsen er voor 80 euro een nieuw schermpje op en klaar is die weer.

[ Voor 10% gewijzigd door bartijn2 op 17-02-2012 08:11 ]

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-10 20:42
Is dit echt alleen maar van een keer vallen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:30
Dat zou goed kunnen, iphones zijn daar niet zo goed tegen bestand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 16:35
Idd langs een lokale 'telecomturk' ( wat een woordkeuze :+ )

Alternatief is Apple care ed + een paar weken kwijt zijn en niet zeker zijn hoe hij terug komt (opgeschoond of gewoon zoals je hem opstuurde met alle data)

En meestal zijn ze wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Of gewoon zelf doen, die schermpjes zijn 30 euro oid. Handleiding staat gewoon op iFixit.

Wordt hij nog wel gewoon gevonden in iTunes? En is hij nog te bellen? Als dit niet het geval is, is er misschien meer aan de hand dan alleen het scherm.

[ Voor 7% gewijzigd door M_V op 17-02-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:10
bartijn2 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:10:
Gewoon even langs de locale telecomturk (excuses voor de woordkeuze) die prutsen er voor 80 euro een nieuw schermpje op en klaar is die weer.
Die lui zijn vaak vet vriendelijk en behulpzaam, en blijkt er meer stuk te zijn hoef je echt die 80 eu niet te betalen, maar eerder 20 eu voor 't proberen. Gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robsel_NL schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:52:
Dat zou goed kunnen, iphones zijn daar niet zo goed tegen bestand..
Ik ben geen Apple fan, maar mijn iPhone is al een paar keer gevallen, maar toch doet hij het nu nog steeds, en totaal intact (behalve een paar krasjes dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-09 09:59

Hoite

Goed verhaal

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:33:
[...]

Ik ben geen Apple fan, maar mijn iPhone is al een paar keer gevallen, maar toch doet hij het nu nog steeds, en totaal intact (behalve een paar krasjes dan).
Laat hem maar eens flink stuiteren op beton, vanaf een meter of anderhalf. dan ga je mij niet vertellen dat het glas intact blijft.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 23:58
With scherm hoeft niet persee te betekenen dat alleen je lcd scherm kapot is, kan ook een onderdeel op je logicboard zijn.

Heb nog een half kapot scherm liggen. (Alleen kapot glas, lcd werkt gewoon)

wil die tegen verzendkosten wel opsturen, dan kan je uitsluiten of het aan het scherm ligt of aan iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 12:30

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Kan ook gewoon een losgeschoten connector zijn, maar ik zou zoals eerder geadviseerd: weet je er niks van af ga dan naar de telecomturk (TM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
Hoite schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:55:
[...]

Laat hem maar eens flink stuiteren op beton, vanaf een meter of anderhalf. dan ga je mij niet vertellen dat het glas intact blijft.
Heb de mijne al 2x op het dak van mn auto laten liggen en gewoon aangereden.
Het was even zoeken maar die twee keer (+een hoop kleinere valpartijen) heeft ie zonder problemen overleefd.

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10 21:32
Een tijdje een terug hetzelfde probleem gehad! Gelukkig werden de kosten door de verzekering vergoed.

Het kan best zijn dat de digitizer ook is kapot is gegaan, het beste is om ergens bij je in de buurt langs een telefoonzaak te gaan en vragen of zij er raad mee hebben.
Veel succes.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

LinuX-TUX schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:01:

Alternatief is Apple care ed + een paar weken kwijt zijn en niet zeker zijn hoe hij terug komt (opgeschoond of gewoon zoals je hem opstuurde met alle data)

En meestal zijn ze wat duurder.
Apple (solid vision) repareert niet, maar vervangt gelijk het gehele toestel.... kosten zijn (of waren) € 270,- heb je vaak geen nieuwe iPhone 4 voor. Garantie loopt dan wel nog via je oude kassabon.

Maar goed, Telecomturk is misschien wel de beste optie, of als je sowieso garantie op je reparatie wilt: http://www.jorphone.nl/

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:57
vaag dat je voorkant er nu af ligt, meestal barsten die dingen gewoon omdat het gehard glas is! :/

maar zoals al eerder werd gezegd: dichtstbijzijnde telecomturk (het is gewoon een algemeen begrip onder 't volk ;) niet racistisch bedoeld oid.) gaan en die zetten er zo weer een nieuwe in + digitizer!
Pagina: 1