Toon posts:

[V&A] Wijziging User Review - [Bas-r] [Nithhogr]

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Verwijderd

Topicstarter
Bas heeft van mij een HTC overgenomen, welke duidelijk in de ad gemarkeerd was als DEFECT! Scherm had een barst in de casing en het toetsel was van HTC retour gezonden na een vervanging van het moederbordje. Bij het wegleggen deed het toetsel het, echter bij Bas niet meer.

Bij ontvangst en testen krijgt bas het toestel niet werkend, nadat ik hem nog geholpen heb met enkele tips wil hij zijn geld terug. Het mag van zichzelf spreken dat een toestel dat als DEFECT wordt verkocht, niet verwacht van kan worden dat deze zal werken, daarmede vindt ik persoonlijk niet dat ik tot restitutie hoef over te gaan wanneer hij dan ook niet werkt.

Als resultaat van mijn weigering tot restitutie krijg ik, naar mijn mening, heerlijk onterechte beoordeling van Bas-r. Late levering wordt aangekaart, echter heb ik Bas-r op de hoogte gesteld van de drukke week en het weekend.

Al met al vindt ik zijn beoordeling onterecht en puur geschreven uit een negatieve 'grudge' die hij nu tegen mij heeft voor zijn eigen aanname fout, dat een defect verkocht toestel werkend is.

EDIT
Bas-r heeft ook nog de verkeerde advertentie gelinked bij het doen van zijn reactie
/EDIT

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MODje aandacht aub :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:33

Perkouw

Moderator General Chat
Wat begrijp je niet aan "Reageer niet in topics waar je zelf geen partij bent." ?

[ Voor 97% gewijzigd door Microkid op 18-04-2012 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb je Bas-r al ingeseind dan? Ik zie nog geen reactie van hem.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
afgehandeld

Dit topic is gesloten.