Ik heb een probleem met mijn Fractal Design R3 met USB 3.0 i.c.m. met mijn Gigabyte moederbord. De USB 3.0 poorten van het moederbord zelf doen het prima, en er zit een header op voor usb 3.0. Daarom heb ik de FD R3 met usb 3.0 besteld, en deze op de header aangesloten. Nu heb ik sinds kort een WD harde schijf die USB 3.0 ondersteund, maar als ik deze aansluit op de usb 3.0 ingang dan doet deze het niet. Het lichtje gaat aan, en blijft aan, waar deze hoort te gaan knipperen, en ook in windows zie ik de schijf nergens verschijnen. Het vreemde is dat deze poort met usb 2.0 apparaten wel gewoon functioneert.
Ik heb de kast los gehad om de verbindingen te bekijken, deze zagen er goed uit (al hoeft dat niet alles te zeggen) en ik heb de drivers meerdere keren verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Mijn ideeën zijn een beetje op, maar hopelijk heeft een van jullie een helder moment
Samengevat:
-Front USB 3.0 aangesloten op header moederbord
-Werkt met USB 2.0
-Werkt niet met USB 3.0
-USB 3.0 direct via moederbord werkt wel
Ik heb de kast los gehad om de verbindingen te bekijken, deze zagen er goed uit (al hoeft dat niet alles te zeggen) en ik heb de drivers meerdere keren verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Mijn ideeën zijn een beetje op, maar hopelijk heeft een van jullie een helder moment
Samengevat:
-Front USB 3.0 aangesloten op header moederbord
-Werkt met USB 2.0
-Werkt niet met USB 3.0
-USB 3.0 direct via moederbord werkt wel