Vorige week zag ik op 9gag een plaatje voorbij komen van iemand die een NES controller om had getoverd tot een flash drive. De bijgeleverde handleiding zag er kinderlijk eenvoudig uit dus besloot ik op zoek te gaan naar een NES controller. In de Pricewatch heb ik toen een vraag-advertentie geplaatst en daar kwam iemand aanzetten met een link naar de Retro Game Winkel waar de desbetreffende controller voor 9,95 gekocht kon worden.
Vandaag is mijn controller binnengekomen en dus heb ik na het werk even een 8GB stickje gehaald van Silicon Power. Eenmaal thuis heb ik de controller open geschroefd, de USB stick uit elkaar gehaald en de handleiding van 9gag gevolgd. Het resultaat is echt super gaaf al zeg ik het zelf!

(Plaatje is door mij gemaakt)
Ik wilde dit even met iedereen delen voor het geval jullie dit wel een tof idee vinden. Het is enorm makkelijk om te doen en ik was binnen een paar minuten klaar. Sterker nog, het uit elkaar halen van de USB stick kostte me meer moeite
Overigens excuses als dit topic in het verkeerde sub-forum staat, maar dit leek me de meest geschikte plek op Tweakers om dit te plaatsen
Vandaag is mijn controller binnengekomen en dus heb ik na het werk even een 8GB stickje gehaald van Silicon Power. Eenmaal thuis heb ik de controller open geschroefd, de USB stick uit elkaar gehaald en de handleiding van 9gag gevolgd. Het resultaat is echt super gaaf al zeg ik het zelf!

(Plaatje is door mij gemaakt)
Ik wilde dit even met iedereen delen voor het geval jullie dit wel een tof idee vinden. Het is enorm makkelijk om te doen en ik was binnen een paar minuten klaar. Sterker nog, het uit elkaar halen van de USB stick kostte me meer moeite