Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar geschikte (midi) tower

Pagina: 1
Acties:

• kevieeen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-11 17:48
Beste,

Omdat ik er na zeker een week zoeken even niet meer uitkom richt ik me tot de gebundelde krachten van de tweakers ;)

Ik ben op zoek naar een midi tower met plaats voor het volgende:

ATX mobo (MSI k9n2 Diamond)
550w corsair voeding (niks speciaals)
Maximaal vier 3,5" schijven (misschien ooit nog een SSD)
Single videokaart van zo'n 30cm (momenteel een hd 6870 van 25 cm)

Nu komen de ballbusters, de Scythe Mugen rev 2b van 15,8cm hoog (althans volgens de data sheet) en benodigde backplate gaatjes, en het budget van maximaal 35 excl. verzendkosten.

Behuizingen die mijn interesse wekten zijn de Sharkoon Vaya en de MS-Tech ca-0210.
Beide behuizingen zijn volgens de fabrikant geschikt voor cpu-koelers van max 15,5cm, of dit precies klopt weet ik niet zeker, en ik kan niemand vinden die het alsnog geprobeerd heeft.

Heeft iemand enig idee of de genoemde behuizingen misschien toch geschikt zijn (vooral de MS-Tech), of anders tips voor gelijksoortige behuizingen? Of last but not least een mogelijkheid om de koeler alsnog passend te krijgen?

Thanks!

[ Voor 6% gewijzigd door kevieeen op 16-02-2012 17:09 ]

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Kijk eens naar deze;
http://www.yourpcstore.nl...longhorn-nopsu-zwart.html

Afmetingen (bxhxd) 185 x 450 x 465 mm

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• kevieeen
Mooi ding maar die valt helaas buiten mijn budget, nog meer suggesties?

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:44
als je een beetje met de pricewatch filter speelt vind je denk ik vrij snel en gemakkelijk een geschikte kast?:)

[ Voor 42% gewijzigd door nickertNL op 17-02-2012 18:11 ]

• kevieeen
Het aantal kasten binnen mijn budget waarvan de maximale koeler hoogte aangeven staat is op 1 hand te tellen, daarom ben ik afhankelijk van ervaringen van gebruikers. Ik neem de tijd om de pricewatch door te spitten en contact op te nemen met fabrikanten, dus neem ook de tijd om een post te lezen aub :)

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-11 20:52
http://tweakers.net/price...1V1ENvLJLs1t738AlW2kFL6AA

Overigens, voor dat geld mag je niets dan budget² verwachten. Maar een Cooler Master Elite of iets is prima.

Overigens, strek je budget iets, koop een Antec Threehundred, dan wordt je blij.

• kevieeen
Die heb ik momenteel ook ja, maar ik moet me aan een gegeven budget houden dus helaas geen optie :(
Ik zal eens kijken naar de cooler master cases thanks

• kevieeen
Na contact met Antec ben ik gegaan voor de Antec New Solution VSK-1000, daar deze meer dan genoeg ruimte heeft voor de cpu koeler. Bedankt voor de input :)
Pagina: 1