Trust televiewer

Pagina: 1
Acties:

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
Heb voor de oude PC een trust televiewer gekocht (al mijn filmpies staan op cd) en aangesloten, werkt perfect, alleen rooie lijn links in beeld >STOREND<
als ik het beeld een eind naar rechts verplaats is het pleite, tegen donkere achtergronden valt het weg, maar dan heb ik een verschoven beeld, ook niet echt om te springen!!

oplossing iemand??

Gebruik 1024x768 @ 60hz

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Zonder verder flamen, maar dat je een trust :r hebt is al een fout 8-). Ik denk dat er niet veel mensen zijn hierzo die zo'n geval hebben.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 22:33

Steffie

Opaque

doet die dat ook op 640x480 of 800x600... een tv kan namelijk geen hogere resolutie aan, zonder dat het beeld eerst aangepast wordt

tenzij je een HDTV hebt, wat me erg onwaarschijnlijk lijkt

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Op zaterdag 24 maart 2001 08:10 schreef dennisdotcom het volgende:
Zonder verder flamen, maar dat je een trust :r hebt is al een fout 8-). Ik denk dat er niet veel mensen zijn hierzo die zo'n geval hebben.
Jij grossiert echt in domme, nutteloze opmerkingen! :r

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• LiquidSmoke
Het beeld word aangepast door de televiewer zelf, 800x600@75hz, 640x480@85hz, het maakt allemaal niks uit, die rode lijn blijft, ook op een andere uitgang (S-VHS, Composite en Scart)

Enneh, Trust mag dan best wel een slap merk zijn, ben goed tevreden over de televiewer, alleen die rode lijn, een vriend van mij heeft 'm ook, en die heeft GEEN last van een lijn, zou ie kapot zijn??

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik denk dat het toch aan je televiewer ligt. Voor me werk (een kabelkrant project) heb ik er 13 (oeeeehh.. ongeluksgetal >:)) aangeschaft.
Op een resolutie van 1024 x 768 een stuk scherper beeld dan de meeste TV-outs bij 800x600 doen en dat voor een prijs van F200,- :P

Ik heb zelf geen last van een rode lijn of wat dan ook in me beeld. Dus ik zou zeggen TERUG met dat ding !

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

juist ja het klinkt alsof ie gewoon niet goed is.

ik heb er ook een werkt netjes zolang je geen wonderen verwacht hij geeft overigens wel een beter beeld dan een asus tnt1 met tvin en out dus dat het crap is is gewoon gelul. fijn is dat, dat mensen over spullen zitten te zeiken die ze nog nooit geprobeerd hebben ,schijnt een beetje een algemene trend in dit forum te zijn

mollie

• LiquidSmoke
Tnx, ik zal er vanmiddag mee teruggaan en ik laat wel weten wat het nu is, tnx again!
Pagina: 1