Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bepaalde keys G11 werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 23:59

faust2016

You yes have my shirt

Topicstarter
Excuses voor de rare woordkeuze, maar ik vermijd waar het kan woorden met een O en P erin, want die werken niet meer. (die zijn achteraf erin ge-copy/paste)
Dat is dan meteen mijn probleem.

paar weken terug heb ik van een medetweaker een Logitech G11 gekocht en t/m gisteren werkte die perfect. Vandaag de pc weer aangezet en ineens werken een aantal keys niet meer. Dat zijn de p,o, de rechte haak daarnaast, het pijltje naar links, de Enter rechts in het numpad en misschien nog meer.

Even Google'n leerde me niks, behalve dat t wel vaker gebeurt, dat ze ineens niet meer werken.

Iemand hier een idee?

Het lukte me btw wel na ~100x drukken 1 'p' het scherm te krijgen.. Dus helemaal dood is die ook niet.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 17:07

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zoals met alle defecte hardware: test of het keyboard hetzelfde doet op een andere pc. Zo niet: driver dingetje. Zo wel: open maken en schoonmaken.

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:41

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Logitech support is erg goed, stuur ze een mail (zonder O en P ;) ) en waarschijnlijk sturen ze je zo een nieuwe! Zeker als ie binnen garantie zit, maar zelfs lang daarna doen ze vaak niet moeilijk.

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Topicstarter
Thanx. Ik heb hier helaas geen extra PC meer staan, maar zal wel even in de loop van de dag bij een van mn huisgenoten naar binnen lopen om m daar op een andere pc te testen :).

Ik heb trouwens wel eens gezien dat je toetsen eraf kan halen voor een schoonmaak, maar hoe doe ik dat precies? Gewoon een mes of schroevendraaier onder de toetsen steken en dan met brute kracht omhoog wippen :p?

• gerjaknut
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-04 07:31
mwah meestal kom je met de schroefjes aan de onderkant een heel eind XD ik weet alleen niet of dat bij de g11 ook zo is....

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:10
gerjaknut schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:34:
mwah meestal kom je met de schroefjes aan de onderkant een heel eind XD ik weet alleen niet of dat bij de g11 ook zo is....
Dan ga je naar de printplaat :P je kan ook de toetsen er van af wippen, pak je een schroevendraaier o.i.d. en voorzichtig losmaken. Als je de layout niet precies weet, van te voren nog wel even een fototje maken / opzoeken hoe de indeling zit.

/me heeft zo vaak zijn toetsenbord open gebroken :+

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Topicstarter
Heel apart. Ik had het toetsenbord een paar dagen in de kast gelegd in de zin van 'die test ik later nog wel een keer'. Nu wilde ik dat vandaag gaan doen en sloot m eerst nog maar eens op mn eigen PC aan en wat denk je?

Alle toetsen werken gewoon weer :s.

Getypt vanaf mijn Logitech G11 :D
Pagina: 1