[KPN] Abonnement later laten ingaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik wil graag een abonnement bij KPN afsluiten met een nieuw toestel erbij. Dit omdat mijn huidige toestel het niet meer doet. Water kunnen ze nog steeds niet tegen ;).

Nu hebben ze als aktie dat je € 25,- per maand betaalt en na een x aantal maanden je abonnement omlaag kunt bijstellen. Mooier kan het niet.

Mijn huidige abo bij Vodafone loopt nog tot augustus dit jaar, maar ze kunnen/willen niks voor me betekenen i.c.m. vervroegde verlenging.
Dan zeg ik Vodafone maar op, want na jarenlang klant te zijn geweest voel ik me nu een nummer en beteken ik blijkbaar toch niks.

Maar goed, nu de vraag:
Ik wil een KPN abo aansluiten met nieuw nummer. Is het mogelijk om dit nieuwe abonnement later te laten ingaan, bijv. 1 mei 2012?
En krijg ik dan wel direct mijn nieuwe toestel mee?

KPN Webcare op Twitter begrijpt de vraag niet helemaal en ik krijg geen helder antwoord, dus probeer ik het hier eens :). Via Google zoeken spreken de hits elkaar een beetje tegen soms.
Bij Vodafone is dit NIET mogelijk, bij T-Mobile ook niet, maar bij Telfort juist weer wel. Bij KPN ook???

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Wat zei [vul bedrijfsnaam in] ervan toen je ze erover opbelde? Waarschijnlijk heeft bellen meer zin dan hier posten.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:41

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik deel de mening van Yorin, je vraag is eenvoudig te beantwoorden door KPN zelf. Bel ze op en je weet het, dit topic gaat op slot. Volgende keer graag wat meer inzet voordat je een topic opent.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.