Acer travelmate 8372 Recovery

Pagina: 1
Acties:

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 22:30
Goedemorgen,

Ik heb een Acer travelmate 8372.

Toen deze nieuw uit de doos kwam heb ik deze direct opnieuw geinstalleerd en de recovery partitie laten staan. (Voor de rest alle verwijderd)

Vervolgens werkt dit niet goed, en nu wil ik hem recoveren.

Al druk ik op alt f10 boot hij netjes het acer recovery management. Vervolgens na het laden geeft hij een error:

Please complete operating system setup process before doing system recovery.

En herstart vrolijk opnieuw, ik heb de partitie al zichtbaar gemaakt en een image er van gemaakt er staat gewoon nog netjes 11GB op er is dus ook niks verwijderd. Zelf denk ik dat de bootloader mist of iets van het Acer..

Heeft 1 van julie tips?

Groetjes,

Runescom

Give 2 Get

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Je hebt er verder geen recovery disk bij zitten of zelf gemaakt?

Stap 1 is contact zoeken met Acer lijkt mij. Persoonlijk geen goede ervaringen met hun helpdesk, maar ik zou ze in jou geval wel even bellen.

Stap 2 zou voor mij zijn om een ISO te downloaden van internet en deze te gebruiken voor de installatie. Als je de juiste versie pakt kan je gewoon je eigen licentie gebruiken om Windows te activeren.

Desktop | Server | Laptop

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Wat is er precies misgegaan met de installatie?

Wat doet de recovery bij een volledig lege partitie?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Runescom
Zou het inderdaad helpen om mijn C partitie en D partitie te verwijderen en alleen mijn recovery partitie te laten staan en dan nogmaals proberen?

Ik krijg deze error: Please complete operating system setup process before doing system recovery. als ik het Acer recovery opstart door middel van ALT f10

Groetjes

[ Voor 59% gewijzigd door Runescom op 16-02-2012 11:28 ]

Give 2 Get

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Lijkt me een goed plan, die 11GB recovery lijkt me groot genoeg voor een volledige image.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Runescom
EDIT:

Alle partities verwijderd nog steeds de zelfde melding.. :(

[ Voor 55% gewijzigd door Runescom op 16-02-2012 14:21 ]

Give 2 Get

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:04
Heb je bij de eerste keer aanzetten van de laptop de setup wel eerst doorlopen van windows ?
of gelijk opnieuw geinstaleerd.

Ik geloof namelijk dat de installer ( bij eerste keer aanzetten ) een aantal instellingen doorgeeft aan de Recoverypartitie, zoals OS-taal etc.
Pagina: 1