[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
De vraag is natuurlijk waarom je het op die manier wilt gebruiken.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Heeft het er niet mee te maken dat TV van alles over poort 80 wilt forceren? Wat als je RDP (op de remote server) configureert op 80?Obelink schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:24:
RDP vind ik net iets prettiger werken maar ook experimenteerdrang.
[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 16-02-2012 09:49 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Het is gewoon de laatste versie van TV zoals ik die gisteren heb gedownload. Toen ik hiermee bezig was vroeg ik me nog af of het aan de optie "verbinding in lokaal netwerk" kon liggen waar ik wat over gelezen heb met googlen maar dat heb ik nog niet eens hoeven proberen. Ik heb er geen verklaring voor waarom het gisteren niet ging. Ben er toch serieus mee bezig geweest, poorten geforward etc.
[ Voor 42% gewijzigd door Obelink op 16-02-2012 10:16 . Reden: aanvullingen ]