Toon posts:

3 monitor setup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een 3 monitor setup gaan maken.
maar als ik met het AMD Catalyst control center mijn beeldschermen 3 wil maken dan kan ik er 2 doen en bij de 3e geeft hij een foutmelding:

Duplication of displays over multiple graphics processors is not supported.

maar ik heb even op google gezocht en met mijn videokaart (Radeon 6950) zou het gewoon moeten kunnen.

moet ik hiervoor nog wat bijkopen? en kunnen jullie dan ook even uitleggen wat ik ermee moet doen als ik het heb gekocht.

• Legendary1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11-2025
zie het volgende topic.

1 van je monitoren MOET je via displayport aangsluiten. heb echter geen monitor met displayport dan MOET active displayport adapter kopen.

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-01 19:13

jopitan

It's just a fact

En als je een displayport adapter naar DVI nodig hebt, dan raad ik deze aan: pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter

Werkt perfect bij mijn setup. Ik heb alleen een setup van Crossfire HD6970, ik weet niet of dat ook invloed zou hebben op de werking van zo'n adapter maar het lijkt me niet.

Let wel op dat het bij mij gaat van mini displayport -> displayport -> DVI
Maar als het goed is zou je een kabeltje bij je videokaart moeten hebben bijgeleverd gekregen die van displayport naar mini displayport gaat.

[ Voor 42% gewijzigd door jopitan op 16-02-2012 08:37 ]

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-02 10:48
Elke keer weer trappen er mensen in...

Je hebt op je videokaart één DVI-I, dus met analoog signaal. Deze kun je altijd gebruiken.

Daarnaast heb je nog een DVI-D (alleen digitaal signaal( dual-link en een HDMI. Deze poorten delen de uitgang. oftewel, deze zullen altijd hetzelfde signaal dragen en moet je niet gebruiken voor het uitbreiden van je desktop.

Kan dit misschien eens in de FAQ worden gezet? Want dit blijft een zure tegenvaller voor iedereen.

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-01 19:13

jopitan

It's just a fact

naarden 4ever schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:40:
Elke keer weer trappen er mensen in...

Je hebt op je videokaart één DVI-I, dus met analoog signaal. Deze kun je altijd gebruiken.

Daarnaast heb je nog een DVI-D (alleen digitaal signaal( dual-link en een HDMI. Deze poorten delen de uitgang. oftewel, deze zullen altijd hetzelfde signaal dragen en moet je niet gebruiken voor het uitbreiden van je desktop.

Kan dit misschien eens in de FAQ worden gezet? Want dit blijft een zure tegenvaller voor iedereen.
Daarom hebben we het ook over de display port en niet over een HDMI poort.

Als je op elke monitor een DVI poort hebt en op geen enkele een displayport zit. Kun je 2 schermen aansluiten op de DVI poorten en één via de bijgeleverde Mini Displayport naar Displayport met daarop weer de Active Display Port naar DVI met daarop weer een DVI kabel.

Nou kun je ook een Active Mini Displayport naar DVI kabel kopen. Ik had zelf dat laatste van mij gedaan omdat ik wist dat het zou werken aangezien een ander een bijna dezelfde setup heeft (zelfde videokaarten etc.)

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Pagina: 1