[Mac OS X herinstalleren] Fout in het installatieprogramma

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickDRD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 21:21
Nadat ik gister in de trein mijn macbook op de normale wijze heb afgesloten wilde deze niet meer werken, ik kon inloggen maar daarna kon ik niks meer, vervolgens kreeg ik de melding finder werkt niet meer.
Vervolgens heb ik NVram en Pram gereset, ook heb ik de schijfbevoegdheden herstelt.
Dit alles mocht niet baten en ik ben dus noodzakelijk om mijn macbook opnieuw te installeren.
Allereerst kwam ik de installatie niet eens in, ik kreeg gelijk na het booten van de dvd de melding: er heeft zich een probleem voorgedaan bij de installatie van mac os x.
hierna heb ik ander ram geheugen geprobeerd maar echter krijg ik dezelfde foutmelding. Nadat ik me eigen geheugen weer heb geïnstalleerd kwam ik in de installatie.
Echter krijg ik nu een foutmelding tijdens de installatie: Er heeft zich in het installatieprogramma een fout voorgedaan waardoor de installatie is mislukt..
Ik ben ten einde raad.
Het gaat hier om een MacBook Pro 5.4
- 2.53 Ghz core 2 duo
- 4GB dd3 1066 mhz
Tevens beschik ik over een installatie dvd van osx lion, en hiermee heb ik al enkele keren mijn macbook mee geherinstalleerd.
Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wellicht een defecte HDD, heb je al een ander geprobeerd ?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-06 16:52

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Heb je al een uitgebreide hardware test gedaan? Opstarten met D ingedrukt. Dan start de applicatie op.

Laat even weten wat daar uitkomt

http://support.apple.com/kb/ht1509

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-06 16:52

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Nog geprobeerd?