Hoe heet?

Pagina: 1
Acties:

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hey, ik hep een p3 450, (nog niet overgeclocked)
128mb ram 100mhz, een ms-6199VA mobo.
Hij is nu ongeveer 47 graden en met cpuidle 40 (cpu en mobo)
Hoe warm mag die mobo en cpu worden?? ivm overclocken???
(deze vraag is er vast al vaak geweest maar ik kom hier pas sinds 3 dagen :) )

bvd.

(ohja en dat proggie cpuidle wordt je pjoeter daar "trager" van?)

grr.. typefouten!

specs

Verwijderd

Idle?? Hoe durf je! ;)

Waarom gebruik je je idle cycles niet voor DPC? Check het Dutch Power Cows gedeelte van dit forum .. :P

Verwijderd

the biggest crime is idle time!

zulke idle proggies zetten je proccie gewoon uit. Hij voert dus niks uit. Dus je hebt er geen HOL aan.

Verwijderd

Die temperatuur zijn redelijk standaard. Ik zou pas zorgen gaan maken bij een CPU temp van 60-70 graden en een mobo temp van 50 Graden.
Nog even een opmerking. De plaatsing van de sensors is erg belangrijk. Voorbeeld: Als de interne core van de CPU 60 graden wordt is dat iets anders dan als het koelblok 60 graden wordt.

• Unex
  • Niet online
Hehe, ik kan hier dus uit opmaken dat ik dat proggie maar beter niet kan gebruiken :)
Ik hoef me dus nergens zorgen over te maken, maar als ik wil gaan overclocken kan ik er beter wel een betere koeling op knallen...

In het boekje van de mobo staat dat de JSOR1 sensor bij de processor heatsink is geplaatst.
Iig bedankt voor jullie reacties!

specs

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 11:59
Hm, mijn PIII450@600 wordt maximaal maar 46C. (Sensor zit echt op de chip!). En geheugen maximaal 32C.

Owja, met standaardkoeling.

• Unex
  • Niet online
hmm, kan best dat een of andere josty die fan niet geod hep gemonteerd..... toch maar ff een keer een andere op zetten

specs

Pagina: 1