And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Als Kid Jansen de moeite zou nemen zoiets normaal te communiceren in plaats van waardeoordelen over anderen te vellen, zou dat een stuk constructiever werken.
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Het was niet de bedoeling om Kid Jansen (of wie dan ook) in een kwaad daglicht te stellen hier. Ik denk dat het gewoon kan gebeuren dat de ene PW mod iets in categorie A vindt vallen terwijl de ander meer aan B denkt. Das op zich niet handig maar geen onoverkomelijk probleem, als je kunt vergelijken buiten de categorie om.Kraan schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:13:
Lijkt me niet de moeite. Producten die bij elkaar horen, horen in dezelfde categorie.
Als Kid Jansen de moeite zou nemen zoiets normaal te communiceren in plaats van waardeoordelen over anderen te vellen, zou dat een stuk constructiever werken.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Cross-category gaan vergelijken is imho daarom ook volstrekt nutteloos. Dat zou aardig wat werk kosten om te realiseren terwijl het relatief weinig oplevert
[ Voor 25% gewijzigd door Pixeltje op 16-02-2012 09:52 ]
Ze horen gewoon onder Overige Randapparatuur thuis. Als ze daar niet onder staan, is dat het probleem. Dat probleem moet opgelost worden door ze daar te (her-)plaatsen. Een nieuwe functionaliteit bouwen waarmee je een boel onduidelijkheid schept en voor een zeer select groepje gebruikers een zeer beperkte extra mogelijkheid biedt, is dan niet logisch.
Mocht een product door een misverstand in een verkeerde categorie terecht komen, dan kan dit via het meldpunt gemeld worden (knop Specs verbeteren). Dit formulier bevat een opmerkingenveld waarin om een verplaatsing naar de juiste categorie verzocht kan worden. Als het een calibratie-ding gaat, kan er uiteraard naar dit topic verwezen worden.
Als ik in de PW zoek op "kabel" , kan ik in de filters kiezen tussen meerdere categorieën. Waarvan er een aantal hetzelfde heten. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dit zal allemaal moeten zijn opgelost (lees: ik weet niet hoe het er exact uit komt te zien, alleen de grote lijnen) bij de volgende grote layout-update, of wellicht bij een van de latere, kleinere updates. Kortom, nog even geduld