Internet Explorer 9 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:25
Internet explorer gebruik ik slechts voor één website, en dat is een uitzonderlijk goede Microsoft Sharepoint site geval van school.
Helaas is dit alleen compatibel met Internet Explorer, en Microsoft heeft helaas IE6 de deur uit gedaan. :P

Dus nu probeer ik Internet Explorer 9 (default in win 7x64 kennelijk) aan de gang te helpen zodat ik kan op de Sharepoint sites kan.

Internet Explorer heeft daar minder zin in en stribbelt tegen om maar enige html pagina voor mij te laden. Hij crasht meteen. Met de welbekende "Reageert niet". msn.com/google.nl/tweakers.net allemaal al teveel.
Een blanco doet hij overigens perfect!

Volgens Google zou ik de rendering op software moeten zetten, wat uiteraard niet helpt.
Of de addons en extensies etc. uit moeten zetten, helaas, hij doet het ook in "(zonder invoegtoepassingen)".
Gelukkig kan ik wel pagina's laden in de speciale 64 bit versie, maar dan doet juist die site die ik wil openen het niet goed.
Herinstalleren had overigens ook geen nut, en er zijn geen updates te krijgen via Windows update.

Weet iemand toevallig hoe dit prachtige stuk microsoftware wel werkt?
Ik zou het op prijs stellen :)
Randinformatie:
Win7x64 Ultimate
Microsoft Security Essentials
AMD HD4850, maar die functie staat dus uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:54

InFamous

excommunicado

Ga naar configuratiescherm, programma's en onderdelen. Daar kan je als het goed is IE9 deinstalleren en dan word IE8 als het goed is standaard gebruikt, zo heb ik in iedergeval mijn IE9 verwijderd.

Formerly known as Ragdoll

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19

Desktop | Server | Laptop

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:25
Als je Internet Explorer deinstalleert via "programma's en onderdelen" kan je het op die manier niet meer terugzetten. Want hij verdwijnt uit het lijstje (stom)

Maar heb inmiddels de IE9 weer aan de gang gekregen.
1. De-installeer via programma's en onderdelen.
2. De-installeer alle updates voor IE.
3. Verwijder alle mappen met de naam Internet Explorer van je schijf. (program files (x86)/...+users/...)
Download hem opnieuw via microsoft.com

Ik vraag me nog steeds af hoe hij kapot is gegaan. De installatie van windows is nog geen 3 maanden oud en IE is alleen gebruikt om Opera te downloaden, en de sharepoint site te bezoeken.

[ Voor 17% gewijzigd door jeroen3 op 16-02-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herkenbaar. Ik heb de mijne gewoon geherinstalleerd.