Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar
Ik denk dat het gescheiden loopt ten opzichte van het het geheugenstick gebeuren en wel degelijk in de fabriek er in geprogrammeerd word. Dat soort dingen worden namelijk vaak in bulk aangeschaft door een bedrijf en dan is het ook goedkoper om dat er in de fabriek in te programmeren.
Zitten zulke logo's er al niet in'gefabriceerd'? Dat ze dus niet aanpasbaar zijn, maar alleen zichtbaar/niet zichtbaar kunnen schakelen?
Als ik de brakke taal bij de lokale Chinees kan geloven dan is dat inderdaad het geval.Bastiaan schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:00:
Zitten zulke logo's er al niet in'gefabriceerd'? Dat ze dus niet aanpasbaar zijn, maar alleen zichtbaar/niet zichtbaar kunnen schakelen?
Ik denk dat jullie gelijk hebben. Weer een illusie (een kleintje
) armer.
Jammer, ik had er graag wel iets van Solarwebsite of zoiets ingezet. Maar om er daar nou 100 of 1000 voor te bestellen...
Jammer, ik had er graag wel iets van Solarwebsite of zoiets ingezet. Maar om er daar nou 100 of 1000 voor te bestellen...
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar
In het verleden heb ik vaker van deze USB sticks gezien. Altijd was het logo geprint op een stukje karton en "knipperde" het display doordat een LCD laag werd in- en uitgeschakeld. Niets geen geheugen, geen slimmigheid; gewoon de solar voeding van de LCD verbinden en ontkoppelen..
En Mini-Me gaat door voor de koelkast: ik heb de stick beter bekeken en het lijkt er inderdaad sterk op dat er een plaatje onder het LCD-scherm ligt.
@JeroenH: Wat is het verschil tussen plaatje uit en aan (liefst een foto met logo uit)?
Dat zou redelijk duidelijk moeten maken welk deel bij het lcd hoort en welk deel niet.
Dat zou redelijk duidelijk moeten maken welk deel bij het lcd hoort en welk deel niet.
Pagina: 1