Toon posts:

Samsung UE55D8000 valt uit en start terug op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe samsung gekocht via internet van iemand, zat nog in ongeopende doos en instellingen waren nog niet overlopen dus het gaat om een nieuw toestel, na het instaleren speelde hij 1 dag goed, dag 2 valt de tv uit en start terug op, speelt dan een tijdje en valt terug uit en dat gaat zo maar door?
Iemand een idee.

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:27
Firmware upgraden?

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan en helpt niet, de laatste versie stond trouwens al op de tv.

Verwijderd

Energiebesparende functies uitschakelen, rand apparatuur los koppelen en je TV aansluiten op een geaard stopcontact. Werkt dit niet dan zou ik een garantieafhandeling aanvragen.

Verwijderd

Topicstarter
Er is geen garantie op, goedkoop gekocht via internet maar zonder garantie, kwam uit een lot.
Energiebesparende functies zijn uitgeschakeld en hij zit op een geaard stopcontact, het lijkt een fout aan de tv. Met de Energiebesparende functies zou hij uitschakelen maar niet terug opstarten.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 00:12 ]

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:51
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 00:11:
Er is geen garantie op, goedkoop gekocht via internet maar zonder garantie, kwam uit een lot.
Energiebesparende functies zijn uitgeschakeld en hij zit op een geaard stopcontact, het lijkt een fout aan de tv. Met de Energiebesparende functies zou hij uitschakelen maar niet terug opstarten.
Er is geen garantie... Dat nou mooi aan consumenten belang. Er is altijd fabrieksgarantie.
Je hebt niet een winkel waar je naartoe kan gaan, maar ik zou als ik jou was gewoon Samsung eens bellen en kijken of hun monteur langs wil komen...

En om nog even zelf te trouble shooten... Wat heb je op de tv aangesloten qua bronnen? Is er daarbij eentje die misschien een CEC signaal aan het uitsturen is waar de TV gek van wordt?

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:55
check voor de gein is welke tv gids je gebruikt(Rovi of Samsung), ik heb altijd problemen met de Rovi, dan valt hij bij mij ook na paar minuten uit.

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee waar ik die tv gids kan vinden maar nu valt hij niet meer uit, ik was vergeten om dat stukje van common interface achteraan op de tv in te klikken, of het hier aan ligt weet ik niet maar hij is vandaag niet 1x uitgevallen.
Wat ik wel heb is slecht beeld, een soort van blokjes pixels, als er een programma is waar je bijvoorbeeld een rode muur ziet dan zie je op die muur de pixels heel duidelijk, ook zit er er een soort ruis in, is dat omdat we te dicht zitten van de tv? we zitten op ongeveer 2.5 meter van de tv af, op onze 46 inch hadden we dat niet, ik sluit morgen de 46 inch van de 8000 serie nog eens aan om te zien of hij dat ook doet.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:32

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 22:44:
....
Wat ik wel heb is slecht beeld, een soort van blokjes pixels, als er een programma is waar je bijvoorbeeld een rode muur ziet dan zie je op die muur de pixels heel duidelijk, ook zit er er een soort ruis in, is dat omdat we te dicht zitten van de tv? we zitten op ongeveer 2.5 meter van de tv af,
......
Hoe groot is de tv?
Wat is de bron , analoog (kabel direct) of digitaal(digitale receiver)?

2,5 meter is niet zo ver, zowel voor digitaal als analoog!
Zelfs bij digitaal is nog de vraag of het aan de tv ligt.
Er zijn genoeg tv-zenders die nog (steeds) niet een niet al te beste kwaliteit uitzenden over digitaal.

Als je wilt gaan vergelijken met een andere tv:
Je kan beter vergelijken met een DVD of BR om de kwaliteitsverschillen te herkennen.
Dan is in ieder geval je bron gelijk en is de vergelijking eerlijker.

[LTS][MTS][HTS]

Pagina: 1