Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richardo1992
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-01 19:50
Ik ben op zoek naar een Bluetooth hoofdtelefoon.

Ik heb een laptop besteld met bluetooth (Dell inspiron 17R)
Ik heb een Samsung galaxy S
en m'n desktop wil ik ook eventueel met bluetooth uitrusten.

Kortom, hij moet met Android en met windows overweg kunnen

Budget Max. €100,-

Heb er zelf al 2 gevonden
Logitech H800
Creative WP-350

Welke hebben jullie goede of minder goede ervaringen mee,
of weten jullie nog een betere?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Niet exact wat je zoekt, maar mogelijk handig met spullen die je al hebt:

Daarmee heb ik in het hele huis ontvangst (zowel desktop, laptop als Android Xperia) , werkt in combinatie met winamp (play, pause, next, volume, etc), kan gebruikt worden met je huidige earbuds (ik gebruik oortjes van 130 euro, dus een extra koptelefoon vond ik iets teveel van het goede) en heeft een vrij lange batterijduur.

Daarnaast heeft het dingetje ook nog eens een RDS fm radio en kan hij gebruikt worden als headset bij je telefoon.

edit: kost ongeveer 50 euro.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• JoostSlager
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 07:52
Heej,

ik gebruik de WP-350 naar alle tevredenheid. Ik kan hem makkelijk verbinden met mijn telefoon (HTC Desire-Z), mijn tablet (ASUS Transformer TF101) en met mijn pc alleen heb ik niet de juiste connector voor 2 way communicatie met de headphone via de pc. Het aanschaffen van de Creative connector (BT-1 als ik het goed heb) lijkt mij dus een aanrader.

Groeten!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Mijn ervaring met de WP-350 is dat ie prima werkt om muziek te luisteren met een HTC Sensation en een iPad, maar gebruik met een Dell E5510 (met Dell 375 BT-module) of PC (met no-name BT 3.0 dongle) werkt voor geen meter. Als het pairen al lukt is in de helft van de gevallen de geluidskwaliteit extreem brak en de headset is al twee keer zo hard in de stress geschoten dat ik de batterij leeg moest laten lopen voordat ie t weer deed. Grote kans dat ie wel goed werkt met een BT-W1 dongle, maar die zijn niet bepaald goedkoop.

Als ie het wel doet is het geluid uitstekend, maar het draagcomfort vind ik persoonlijk wat minder.

Oh ja nog iets: als je m wil gebruiken om mee te bellen kan dat eigenlijk alleen in een vrij stille omgeving. in een serverruimte of buiten in de wind ben je totaal onverstaanbaar voor de andere kant.

Over de kuren met het koppelen met laptop/PC heb ik contact gehad met Creative en dit was de conclusie:
As the unit appears to be working ok now with your phone and tablet, replacing the unit is not necessary at this time. Perhaps you are encountering the issue with the pc or laptop due to some interference from other programs running in the background. The WP-350 should work well as long as the computer has a supported bluetooth profile. I would recommend to purchase the BT-W1 bluetooth transceiver to resolve the issue.
Ergens anders heb ik gelezen dat het apparaat waar mee je wil verbinden Apt-X moet ondersteunen voor de beste geluidskwaliteit.

Choose life

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik zelf heb de zoals hierboven gesuggereerde MW600, werkt erg goed. (zitten wel een paar dingen aan die ik graag ander zou zien) laatst kwam ik deze ook nog tegen http://www.tenqa.com/remxd-bluetooth-headphones.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ik gebruik al enkele jaren de Nokia BH-604, ooit gekregen bij een nieuwe telefoon. In combinatie met de drivers van bluesoleil kan je er ook winamp mee aansturen (vooruit, terug, play pause).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

Kan je ook goed games met deze headset? Of is dat niet aan te raden ivm de audio lag.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Pagina: 1