Toon posts:

(novell) beveiliging omzeilen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.
ff een vraagje, bij ons op school zitten alle computers op een netwerk, maar je kan heel weinig doen, dat komt waarschijnlijk door novell :( dus nu had ik een vraag, of dat ook te omzeilen is, want als een systeembeheerder inlogt met zijn eigen naam dan kan hij wel alles doen, blijkbaar omdat novell hem meer recht geeft of zo......

kortsamen gevat: hoe omzeil je novell beveiliging,.

BVD
Ronaldweb 8-)

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

want als een systeembeheerder inlogt met zijn eigen naam dan kan hij wel alles doen, blijkbaar omdat novell hem meer recht geeft of zo......
Je meent het.... |:(

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik geef je weinig kans. Hangt een beetje van de stupiditeit van je systeembeheerder af natuurlijk...

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

niet.

Tenzij je van die systeembeheerder zijn inlognaam en wachtwoord intikt >:)

Verwijderd

Kijk dat is bij ons nou ook zou gewoon goede vrienden worden met die systeem beheerder, ben ik nu ook en mag altijd alles. En als de systeem beheerder er neit is doe ik nu zijn werk, leuk toch en als ze mij nodig hebben zijn er altijd irri vakken dus dan zit ik lekker achter een pc, als de rest van de school hard aan het werk is zo moet je het gewoon doen.
B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)

ow ik ben 14 jaar *D*D*D
en als iemand irri bezig is op een pc knikker ik heb er gewoon uit >:)

Verwijderd

ik kan een klein dingetje zeggen athans zo werkt ons novell netwerk als jij verder wil komen als nu is het mogelijk om aan de loginaam van de systeem beheerder te komen via je werk station maar dat zeg ik maarnie hier dat iedereen het strax weet want dan wordt ik er strax uit geknikkert :) icq is #59164422
en niet via meel want daar doe ik niet aan.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

(jarig!)
Punt 1: Windows Operated Systems :? Misschien het front end gedeelte, maar Novell is toch echt een NOS.
Punt 2: Hier loopt momenteel nog een soortgelijk draadje over [topic=146910] (nou ja de conclusie is hetzelfde iig)
Punt 3: Waarom denk je dat je van je systeembeheerder niet zoveel mag? En waarom denk je dat hij er niet achter zal komen als je die beveiliging weet te omzeilen? (alsof het je ooit zou lukken... :D)

M.a.w. Suc6 maar niet heus...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-08 15:10
Ligt er een beetje aan waar de werkstations op draaien. En wat je wil bereiken. Lokaal alle rechten is niet zo super moeilijk met win9x systemen, maar dan moet je wel weten wat je doet. Winnt wordt meer breekwerk :)

ik ga hier maar geen cursus "hack u m$ systeem" geven, want ik denk niet dat de adjes dat zo op prijs gaan stellen :+

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Pagina: 1