Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• R_alph
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-05-2022
Dames en Heren

Ik heb een probleem waar ik niet uit kom.
Heb laatst mijn XenServer geupdate naar XS6 maar ik heb nu een groot probleem met het opstarten van de VHD's ik heb de update XS60E004 geinstalleerd. Maar in de Install Update Check staat dat hij niet is geinstalleerd dus heb ik hem nog eens geinstalleerd en dan zeg hij dat het niet kan want deze is al geinstalleerd. Heeft iemand het zelfde probleem of weet iemand een oplossing.

Gr R_alph

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:50

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

En wat is je probleem nu met de niet opstartende vm's? Had je dit probleem altijd al, of pas sinds het installeen van de patch of zou deze patch je probleem moeten oplossen?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• R_alph
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-05-2022
Nee dit is gebeurt nadat is XenServer 6.0.0 heb geinstalleerd ik draaide eerst nog die 5.6.
Die hotfix heb ik gedaan maar als je Check Updates doet dan zegt hij dat de update niet zijn geinstalleerd.
Na dat ik de hotfix had gedownload en wou installeren zei hij al dat deze ingeinstalleerd.

Mijn probleem is dat de VM ontzettend traag opstart