Ik merkte de laatste dagen met de vrieskou en hele droge lucht dat mijn auto beter op het gaspedaal reageerde en wat feller was.
Nu het weer flink vochtig is valt dat weer even tegen...
Ik heb al een vervangingsfilter van GREEN in het originele luchthuis liggen.
Ik twijfel een beetje of het de moeite waard is om deze te vervangen door iets met betere prestaties.
Naar een hard geluid ben ik helemaal niet op zoek, dit verkom ik zelfs liever. Een iets zwaarder geluid heb ik geen problemen mee, maar het moet niet gaan lopen blerren
Ik weet dat je er geen enorme vermogens mee wint, maar ik weet uit ervaring van een vervangingfilter dat de motor wel iets soepeler wordt.
Nu heb je allemaal verschillende soorten filters en na wat zoekwerk wordt het helemaal niet duidelijk wat ik er nu van kan verwachten...
Zo heb je van GREEN:
Cilindrische filters (single cone of twin cone)
Conische filters (single cone of twin cone)
De Wind en Storm (Wind valt af, deze is maar tot 100 pk)
Twister
Zowel de Storm als Twister zitten in een behuizing om geen warme lucht uit de motorruimte. Kan ik er vanuit gaan dat dit ook meer geluid dempt?
Zijn er ervaringen met de verschillende filters en wat je ervan mag verwachten?
Nu het weer flink vochtig is valt dat weer even tegen...
Ik heb al een vervangingsfilter van GREEN in het originele luchthuis liggen.
Ik twijfel een beetje of het de moeite waard is om deze te vervangen door iets met betere prestaties.
Naar een hard geluid ben ik helemaal niet op zoek, dit verkom ik zelfs liever. Een iets zwaarder geluid heb ik geen problemen mee, maar het moet niet gaan lopen blerren
Ik weet dat je er geen enorme vermogens mee wint, maar ik weet uit ervaring van een vervangingfilter dat de motor wel iets soepeler wordt.
Nu heb je allemaal verschillende soorten filters en na wat zoekwerk wordt het helemaal niet duidelijk wat ik er nu van kan verwachten...
Zo heb je van GREEN:
Cilindrische filters (single cone of twin cone)
Conische filters (single cone of twin cone)
De Wind en Storm (Wind valt af, deze is maar tot 100 pk)
Twister
Zowel de Storm als Twister zitten in een behuizing om geen warme lucht uit de motorruimte. Kan ik er vanuit gaan dat dit ook meer geluid dempt?
Zijn er ervaringen met de verschillende filters en wat je ervan mag verwachten?