beste tweakers,
ik zit hier met een wellicht eenvoudig probleem.
ik heb het volgende systeem:
MSI Z68 - G45 G3 BIOS V11.2
intel G620
wd 1500HLFS/ 3200AAKX
Patriot Torqx 2 32gb ssd
hdd op Sata1 (sata600) / ssd op Sata2 (sata600)
De schijven staan in Raid modus, zonder hot swap
Ik heb op beide schijven een clean install gedaan van windows 7 met alle drivers van de msi cd
en het daarna nog de intel update utility gedraaid.
Bij device manger>storage controllers heb ik wel de Intel SATA RAID controller staan, dus hij zou moeten werken.
Probleem:
ik krijg ik het scherm van Intel rapid storage technology geen tab-blad "Accelarate" daar waar de cashing aangezet zou moeten kunnen worden.
De patriot zou wel geschikt moeten wezen voor iSRT, ik heb meerdere fora gezien waar er iig gebruikt werd gemaakt van deze schijf.
ik zag ook al een topic van een MSI G65, maar hij was al een stap verder maar kreeg hem nog niet aan de praat.
ik hoop dat jullie me verder op weg kunnen helpen.
ik zit hier met een wellicht eenvoudig probleem.
ik heb het volgende systeem:
MSI Z68 - G45 G3 BIOS V11.2
intel G620
wd 1500HLFS/ 3200AAKX
Patriot Torqx 2 32gb ssd
hdd op Sata1 (sata600) / ssd op Sata2 (sata600)
De schijven staan in Raid modus, zonder hot swap
Ik heb op beide schijven een clean install gedaan van windows 7 met alle drivers van de msi cd
en het daarna nog de intel update utility gedraaid.
Bij device manger>storage controllers heb ik wel de Intel SATA RAID controller staan, dus hij zou moeten werken.
Probleem:
ik krijg ik het scherm van Intel rapid storage technology geen tab-blad "Accelarate" daar waar de cashing aangezet zou moeten kunnen worden.
De patriot zou wel geschikt moeten wezen voor iSRT, ik heb meerdere fora gezien waar er iig gebruikt werd gemaakt van deze schijf.
ik zag ook al een topic van een MSI G65, maar hij was al een stap verder maar kreeg hem nog niet aan de praat.
ik hoop dat jullie me verder op weg kunnen helpen.