Iphone 4 internet probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonvg
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-03-2024
Heren en Dames,
Ik heb een probleem met mijn Iphone 4. Mijn baterij loopt leeg als een dolle. Binnen 4 uur compleet leeg en de achterkand behoorlijk warm. Nu heb ik door wat het probleem is. Voorheen had ik een data verbruik van ongeveer 4 tot 5 mb per dag. Nu heb ik een data verbruik van 322 MB. Ik heb geen nieuwe aps geinstalleerd en heb geen idee waar dat verbruik vandaan komt. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik zou bv een app willen hebben die het verbruik van internet per app weergeeft. Zodat ik het probleem kan localizeren en oplossen. Of als iemand iets anders weet hou ik me zeker aanbevolen. Ik ben nu afhangkelijk van Wifi en daar is een iphone niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Monitor per app data consumption to understand what apps are consuming the most data, and what apps are almost free. Save money by using your data plans more effectively.
Heb je dat al eens uitgetest?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Antonvg schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:07:
Ik heb een probleem met mijn Iphone 4.
Dat denk ik dus niet.

Toevallig fotostream of iCloud geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Monitor per app data consumption to understand what apps are consuming the most data, and what apps are almost free. Save money by using your data plans more effectively.
Heb je dat al eens uitgetest?

• Antonvg
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-03-2024
Ik heb http://itunes.apple.com/n...-manager/id477865384?mt=8
geinstalleerd maar ik kan nog steeds niet zien welk programma nu zoveel mb verbruikt. Ik had dit probleem al voor ik geupdate heb na IOS 5.0.1 Het is ineens begonnen en geen idee wat. Iemand nog ideeen?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 11:33
Je zou in ieder geval even een soft reset kunnen proberen voor de zekerheid

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1