Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[nep?] - Plaatjes tonen interface BlackBerry 10

Pagina: 1
Acties:

• lepel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-10 10:42
Hoi mensen, hier even over dit nieuwsartikel: nieuws: Plaatjes tonen interface BlackBerry 10

Ik zat eens goed naar de fotos te kijken, en in het bijzonder de derde foto, dit is wat me opvalt:

- Het witte randje aan de rechterkant van het scherm
- Een raar zwart hoekje rechtsbovenin het scherm (onder de statusbalk)
- De hoek rechtsboven van het toestel, bij de wijsvinger houdt de rand aan het toestel gewoon op?
- De rare toestand met de belknop linksonderin

De eerste en tweede screenshot laten beide 12:00PM als tijd zien, raar dat dit precies dezelfde tijd is op beide foto's, maar goed, hier is misschien nog wel een verklaring te geven.

Zo vind ik het vreemder dat in een ander screenshot een mail is te zien met als onderwerp "BBX Home screen", dit is al een tijd geleden door BlackBerry veranderd, en gezien de rechtszaak die ze aan hun broek kregen vanwege deze naam lijkt het me vreemd als ze dit hierin laten staan.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08
Het zijn mockups, geen foto's, zoals te lezen in het originele artikel. Jammer overigens dat deze niet als bron is bijgevoegd, maar alleen een naamsvermelding van Crackberry.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

arnoudwokke

Redacteur
alex3305 heeft gelijk, het zijn mockups. De link had erin gemoeten, inmiddels toegevoegd, dank voor het melden :)

• lepel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-10 10:42
Ah dat verklaard al een hoop, ik heb het originele artikel niet gelezen!