HD recorder Ziggo compatible met media ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

• gaaijus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Hoi Allemaal,

Ik ben redelijk nieuw op dit forum dus durf niet te zeggen of deze post op de goede plek staat.

Eigenlijk ben ik op zoek naar een HD recorder (compatible met ziggo smart card) waar ik ook de mogelijkheid heb om via het netwerk (bekabeld) diverse formaten van mijn PC te kunnen streamen.
Ben hier al een tijdje naar op zoek maar kan het niet goed vinden.

Mocht deze combinatie nog niet op de markt zijn denk ik dat ik een WD Live HD speler ga aanschaffen en denk ik dat de HD recorder nog maar even moet wachten...

Iemand tips, alles is welkom!

Groetjes Gijs

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-02 14:33
Wat voor televisie gebruik je? Als je namelijk een DLNA televisie hebt, kun je ook gebruik maken van een programma zoals Serviio.

• gaaijus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
De televisie waar het apparaatje op aangesloten moet worden is een Samsung LE32B550.
Ondersteund standaard geen media. Ik weet dat de B650 dit wel kan en dat de hardware eigenlijk gelijk is alleen zit ik niet te wachten op een hardware hack.

Ik zal eens googlen op dat Serviio

Edit: Serviio bied alleen streaming ik zou het mooiste toch echt vinden als het te combineren is met een recorder.

[ Voor 17% gewijzigd door gaaijus op 15-02-2012 14:43 ]

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-02 21:37

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb gewoon de Humax 5200 en daar zit een FTP servertje in - daar kun je je films/series gewoon naar uploaden en afspelen. Hij ondersteunt alleen niet alle formaten perfect.