"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Ja, maar als het geen nieuwe voedingen zijn, schrijven we er niet over: dan is het geen nieuws
Ach, ik ben het wel met de TS eens, dit klinkt als de introductie van nieuwe producten op basis van een nieuw concept, in plaats van nieuwe producten op basis van een bestaand concept.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Maar heb je ook op de frontpage gekeken? Er stond wel degelijk een andere titel boven hoor...
f5 is your friend
Nope, jouw antwoord klonk als 'dat ga ik niet aanpassen', dus ik had enkel naar de titel die ik hier zag gekeken.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Stiekem aanpassen he...willemdemoor schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:33:
Maar heb je ook op de frontpage gekeken? Er stond wel degelijk een andere titel boven hoor...f5 is your friend
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Pagina: 1