Hallo mede-tweakers,
Ik zit met een probleem:
Op een computer worden nu alle .exe bestanden uitgevoerd met windows media center, geen idee hoe dit gekomen is en hoe ik het weg moet halen.
De icoontjes zijn ook veranderd in het logo van WMC.
Iemand een idee?
Als ik de zoek optie gebruik op tweakers, heb ik geen idee wat voor keywords ik moet gebruiken...
Windows 7 - 64 bit.
De componenten zijn niet mis dus hij moet alles aankunnen.
Op de destkop heb je bijvoorbeeld alle icoontjes, die worden nu weergegeven als een wit blad met het logo van windows erop.
Ik kan internet explorer openen door bij het configuratie scherm een adres in te typen.
Maar de shortcuts doen het dus niet.
Overigens kan het daar ook aan liggen, dat de shortcuts verkeerd worden geopend, hoe los ik dat op?
Maar graag help!
Kristan
Ik zit met een probleem:
Op een computer worden nu alle .exe bestanden uitgevoerd met windows media center, geen idee hoe dit gekomen is en hoe ik het weg moet halen.
De icoontjes zijn ook veranderd in het logo van WMC.
Iemand een idee?
Als ik de zoek optie gebruik op tweakers, heb ik geen idee wat voor keywords ik moet gebruiken...
Windows 7 - 64 bit.
De componenten zijn niet mis dus hij moet alles aankunnen.
Op de destkop heb je bijvoorbeeld alle icoontjes, die worden nu weergegeven als een wit blad met het logo van windows erop.
Ik kan internet explorer openen door bij het configuratie scherm een adres in te typen.
Maar de shortcuts doen het dus niet.
Overigens kan het daar ook aan liggen, dat de shortcuts verkeerd worden geopend, hoe los ik dat op?
Maar graag help!
Kristan
[ Voor 35% gewijzigd door StrongArmLance op 15-02-2012 13:11 ]