Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Topicstarter
Zijn er hier mensen die een van de volgende opleidingen volgen (op het fontys)
ICT & Lifestyle *click*
ICT & Smart Mobile *click*

Ik vind er niet echt veel informatie over.
Heb wel een klein beeld van wat de opleidingen inhouden.

Maar ik vroeg me dus af of er hier wat tweakers zitten die een van deze opleidingen volgt of heeft gevolgd.

Ik zit erover te denken om een van deze bachelor opleidingen te gaan volgen als ik dit jaar klaar ben met mijn MBO4 :)

Heb me in ieder geval aangemeld voor de open dag.
Maar elk beetje extra informatie en persoonlijke ervaringen zijn altijd handig ^^

EDIT:
Zie nu dat de opleiding in kwestie "HBO-ICT: Brede Bachelor" is waar je dus uit 9 studieroutes (minors?) kunt kiezen ._.

Vooralsnog iemand die ervaring met deze studieroutes heeft?

[ Voor 38% gewijzigd door Darkfreak op 15-02-2012 20:42 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Conteaster
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Informeer eens of er via je MBO-opleiding of anders misschien direct via Fontys een mogelijkheid tot "HBO ICT Stage" is, dan kun je één dag per week meelopen en verschillende richtingen proberen. Zelf ook gedaan en best wel wat van geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Topicstarter
Daar is het al te laat voor ben k ban, ik zit nu in de laatste 3 maanden van mijn MBO opleiding en al bezig met een examenonderdeel op mijn huidige stage :O

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Even ter duidelijkheid: ICT & Smart Mobile en ICT & Lifestyle zijn 'innovatiegebieden'. Een soort van minors van één jaar. Ik doe ICT & Media Design op Fontys Eindhoven en ik heb ICT & Lifestyle gedaan. Ik vond het maar kut. Maar misschien dat jij het leuk vind.

Bij Lifestyle werk je voornamelijk met Arduino, en werk je aan projecten om de levenswijze van mensen te vermakkelijke om te verbeteren. Smart Mobile is volgens mij gewoonweg mobiele apps bouwen.

Fontys ICT heeft 4 hoofdrichtingen: ICT & Media Design (Design, Webdevelopment en Communicatie), ICT & Software Engeneering (Voornamelijk Java & C# volgens mij), ICT & Technology (Veel robotica, maar daar weet ik niet veel over) en ICT & Business (Bedrijfskundige Informatica, veel databasebeheer). Dan heb je in het tweede jaar de keuze uit 4 innovatiegebieden, ICT & Lifestyle, ICT & Smart Mobile, ICT & Security en ICT & Game Design. Deze innovatiegebieden krijg je één jaar lang, 1 of 2 dagen in de week.

Hopelijk heb je hier genoeg aan. Anders kun je me altijd DM'en, want ik zal hier niet zo vaak kijken. ;)