teamspeak vraag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik had een vraag over teamspeak onlangs is een vriend van mij een eigen guild begonnen.
we hebben een eigen teamspeak sinds ik een beetje verstand heb teamspeak ben soort van tech geworden.
mijn is vraag hoe moet mensen op teamspeak registeren zonder dat ze een wachtwoord hoeven in te vullen.
elke keer als van kanaal willen switchen moeten ze wachtwoord invullen. dat konden op onze oude clan wel doen zonder wachtwoord in te vullen? kan iemand me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Wat heb je zelf al gezocht/geprobeerd ?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
w4rguy schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:06:
Wat heb je zelf al gezocht/geprobeerd ?
ja anders zou ik het niet op de forum vragen }:|

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulEm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-02 07:52
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:10:
[...]

ja anders zou ik het niet op de forum vragen }:|
Er wordt gevraagd wat je al zelf hebt geprobeerd, niet of je iets zelf hebt geprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PaulEm schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:14:
[...]
Er wordt gevraagd wat je al zelf hebt geprobeerd, niet of je iets zelf hebt geprobeerd ;)
ja ik heb van guest naar member gezet werkt nog steeds niet tenzij ze admin zet. maar ik niet iedereen admin geven. ik heb alles al af moet alleen dit. reageer alleen als je hier antwoord kan opgeven ik heb geen tijd snob reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:20:
[...]

ja ik heb van guest naar member gezet werkt nog steeds niet tenzij ze admin zet. maar ik niet iedereen admin geven. ik heb alles al af moet alleen dit. reageer alleen als je hier antwoord kan opgeven ik heb geen tijd snob reacties
Ik weet niet maar op tweakers.net wordt er van je verlangd dat je eerst zelf onderzoek verricht voor je dingen gaat vragen. Wij zijn geen papa en mama die jou vertellen hoe jij je probleempjes moet oplossen. Je geeft daarnaast enorm weinig informatie over wat je nu precies gebruikt. Oke, je gebruikt Teamspeak, maar op welk OS, is het je eigen server, en welke versie is die dan?

Dat is wel nodig want TS2 werkt anders dan TS3

All-Round nerd | iRacing Profiel

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. Dat is hier niet bepaald aan de orde dus lees je aub eerst even in en ga zelf op zoek naar mogelijke oplossingen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1